פרסום ראשון: תלונה הוגשה במשטרת ישראל נגד חבר המועצה אביב איטח

אביב איטח

ביממה האחרונה הוגשה תלונה על ידי סגן מנהל אגף התנועה, שילוט ופיקוח, ניסים כהן

כנגד חבר המועצה אביב איטח, לאחר שהאחרון, תקף אותו באלימות מילולית, לכאורה. על פי המעורים בדו”ח התלונה, אתמול נערכה פגישה ברחוב בן גוריון 41 בכפר גבירול, אודות יעוץ הקשור לתחנת אוטובוס. איטח צלצל לכהן וביקש ממנו לדעת כיצד הוא מתכוון לפעול בסוגיה. כהן שאל “איך אתה קשור לפגישה” ואיטח השיב: “מי אתה שתגיד לי במה להתערב?” והשיחה התנתקה בין השניים.

אלא שלאחר מכן, בסביבות השעה 14:00 בצהריים, מועד הפגישה עם התושבים אשר ביקשו לקבל ייעוץ בסוגיה ובנוכחות מהנדסת התנועה מטעם האגף ובמעמד התושבים, הגיע איטח אל המקום והחל להטיח מילים קשות כנגד כהן. בין היתר, כך נאמר לנו היום על ידי עדי ראיה שטוענים כי הפרידו בין השניים בכדי שלא להגיע למצב של אלימות פיזית אמר איטח לכהן: “אני אדרוך לך על הראש, יא אפס, סמרטוט, חכה חכה אתה לא יודע עם מי התעסקת, חכה שליאור (שוקרי, השוהה בחופשה, מנהל האגף) יחזור”. בעקבות הדברים ומחשש שהנושא יגיע לכדי אלימות פיזית, הגיש כהן את התלונה כנגד איטח.

*

זוהי אינה הפעם הראשונה בה שמו של איטח, יחצן מסיבות בעבר, מעורב בעבירות אלימות. בשנת 2013, בעודו בעיצומה שדל מערכת בחירות, נחשפה תקרית אלימה שהתרחשה כלפי סלקטורית במועדון. הצילומים שנחשפו ממצלמות האבטחה במועדון הראו כי איטח הגיע לחגוג את יום הולדתו במועדון מלווה בחברים בשלב מסוים נראה כי הסלקטורית ניגשת אליהם ולאחר חילופי דברים הסלקטורית מוכה ומוטחת לרצפה לאחר שהיא נחבטת בפניה. כבר אז טען כי מדובר באחיו ולא בו. יצוין כי הצילומים נחשפו בשנית במערכת הבחירות האחרונה – כאשר איטח הוציא הודעה לתקשורת בה הוא מגנה כל סוג של אלימות.

אגב, שמו של איטח עלה לכותרות לאחרונה לאחר שתחקיר חדשות ערוץ 10 חשף כי איטח, המכהן גם כנשיא התאחדות הסטודנטים הארצית, התקבל ללימודים במרכז האקדמי פרס ברחובות בלי תעודת בגרות כנדרש וביקש מסטודנטים אחרים לכתוב עבורו את עבודות סיום התואר.

תגובת אביב איטח: “הגשת התלונה וכל התקרית שהתרחשה אמש היא ניסיון נקמה על אמירתי הברורה שצריך לנקות את העירייה מהתנהלויות חמורות ובין היתר גם של כמה עובדים שאמורים לשרת את התושבים, ידעתי שיש לזה מחיר ואני מוכן לשלם אותו למען התושבים אחת ולתמיד.

הזלזול בתושבים נמשך אז לא מפתיע שזה מגיע גם לנבחריהם למרות שהעירייה שייכת לתושבים ולא להפך. התלוננתי על העובד בפני מנכ”ל העירייה דורון מילברג שגיבה והצדיק את מהות התלונה שלי והבטיח שיוציא הנחיה מסודרת לעובדים שכנראה התבלבלו וחלקם לא יודעים מה תפקידנו ומה סמכויותינו ושאנחנו נציגי התושבים.

תושבי גבירול זועקים כבר תקופה ארוכה וחוששים מאסון בטיחותי שבדרך. לא ייתכן שכנבחר ציבור, עם עוד 2 נציגי השכונה שגם פועלים בהתנדבות, נעזוב באמצע היום את העבודה שלנו לטובת סיור מקצועי שאנחנו ממתינים לו 10 חודשים, ואזכה ליחס מזלזל בשיחה מקדימה וביטול והתעלמות מוחלטת כלפינו מסגן מנהל האגף בפני נציגי התושבים שהיו עדים לכך.

גם אם נאמרו שם מילים בוטות זה לא יותר מלהט הויכוח, העדפתי לשים את האגו בצד ולעזוב את הסיור כדי לא לפגוע במהות הסיור ובמטרתו החשובה כלפי התושבים שרק בעקבות הזעזוע הזה הוא נתן מענה לנציגי השכונה.

אני מכבד את עבודתם של עובדי העירייה ורובם המוחלט מסורים וטובים אך יחד עם זאת, התושבים ואני לא נכיל יותר זלזול ואטימות של חלקם וכולם ראו בבחירות שכמה מהם מעורבים פוליטית למרות שזה אסור על פי חוק! מנעתי ועצרתי את זה בעבר, ואעשה זאת גם בעתיד.

כשתושבים מתלוננים בפניי על התנהלות ותדמית העירייה הם מתכוונים בדיוק להתנהלות רקובה זו שמתובלת בפוליטיקה ישנה”.

פנינו אל עיריית רחובות לקבלת תגובה על התנהלות חבר המועצה כלפי עובד העירייה. מעיריית רחובות סירבו להתייחס לסוגיה אולם אישרו כי אכן ידוע להם על התלונה ונסיבותיה. בקשה לתגובה נשלחה אל מתן דיל – יו”ר רחובותי, הסיעה בה נמנה איטח. תגובתו תתפרסם באם ישיבו לה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן