news08.net/ads.txt

פרסום ראשון • פיקוד העורף מבהיר: נכון לרגע זה לא יוטל סגר על שכונת שחמון

אילת
מי משקר: הממשלה, התקשורת או פיקוד העורף שלרוב אמינה ומדויקת. עדיין לא ברור מה יתרחש הערב באילת והאם יוטל על שכונת שחמון סגר לילי??
לפני דקות אחדות ביצעה מערכת חדשות 08 שיחה עם פיקוד העורף אשר הבהיר כי נכון לרגע זה תושבי שכונת שחמון יוכלו לצאת ולהיכנס באופן חופשי מאזור מגוריהם.
לדברי נציגת פיקוד העורף עמה שוחחנו, ״כרגע אין הנחיות מהממשלה לסגר סופי, אני יודעצ שיש על זה דיבור בתקשורת אבל כרגע הכל עובד כרגיל גם אחרי 7 בערב גם על אילת גם על שחמון. זה מאוד דינמי ועלול להשתנות בכל רגע. אחר הצהריים אולי יהיו עדכונים חדשים. נכון לשעה זו המצב כרגיל״.
בהנחה ומטילים סגר איך פועלים?
בדיוק כמו בגל הראשון: תושבי שחמון לא יוכלו להיכנס ולצאת מבתיהם מ-7 בערב ועד 5 בבוקר. תושבים המסיימים את עבודתם בשעות אלו יצטרכו להמציא מסמך חתום מהמעסיק אותו יש להדפיס מפורטל החירום הלאומי – ובאמצעותו יוכלו לעבור את הגבול.
בנושא זה נציין כי לפני דקות אחדות חיזקה עיריית אילת את ההודעה המשותפת לשרים ולממשלה – עליו דיווחנו הבוקר ולפיה אילת לא תיסגר חוץ משכונה אחת. מעיריית אילת נמסר כי לא תתאפשר תנועה בין השעות 19:00-5:00, מערכת החינוך בשכונה זו, פרט לחינוך המיוחד, לרבות בתי ספר, גנים, מעונות ומתנ״סים לא תפעל וכך גם הפעילות המסחרית למעט עסקים חיוניים (תרופות ומזון).
נמשיך לעדכן במהלך היום, המשיכו לעקוב. כאמור, כרגע ונכון לשעה 12:30 אין סגר באילת!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן