news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: 14 שנה לגביהו טגנה שדקר למוות את ברוך אנביה. פרקליטו, עו”ד אלון קריטי: “סבור שעונש זה מחמיר עם הנאשם”

סכין דם שש דקירות סכין בגופו של אנביה (צילום: אילוסטרציה)

פרסום ראשון: 14 שנה – זהו גזר הדין שניתן לפני דקות אחדות בתיק ההריגה של ברוך אנביה, כשנה לאחר שהוגש כנגדו כתב האישום. פרקליטו של טגנה, עו”ד אלון קריטי, אמר מיד לאחר ההחלטה: “יש לזכור שתיק זה החל בעבירת הרצח, עבירה שהעונש לצידה הינו מאסר עולם והסתיים בעונש של 14 שנות מאסר. אני סבור שעונש זה כשלעצמו מחמיר עם הנאשם, נקרא בעיון את גזר הדין ונשקול הגשת ערעור לבית המשפט העליון”.

לדברי משטרת ישראל טגנה דקר למוות את אנבייה במהלך קטטה בעיר שהתרחשה ב-20 באוקטובר אשתקד. מכתב האישום עלה כי הרקע לאירוע הוא ויכוח שפרץ בין אנבייה ז”ל וחברו לבין שתי צעירות – שאחת מהן היא בת זוגו של הנאשם.

בכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי-מרכז בלוד צויין כי הסעיפים נגד טגנה הם הריגה ושיבוש הליכי משפט. “בין הנאשם לבין המנוח הייתה היכרות קודמת והשניים התגוררו בשכונת קריית משה ברחובות”, נכתב בהצהרה שהגישה עו”ד קרן לוי. בכך הודיעה המשטרה על סיום החקירה והעבירה את התיק לפרקליטות – שהחליטה להגיש לבית המשפט המחוזי-מרכז את כתב האישום ודרשה למצות עם הנאשם את הדין עד תום, קרי עונש מקסימלי בסך 20 שנה. פרקליטו ביקש 6-10 שנים בלבד בגין העבירות המיוחסות ללקוח שלו.

כזכור, הרצח התרחש בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר. לטענת הפרקליטות, טגנה נשא איתו סכין מטבח וכאשר פרץ הוויכוח והעימות הפיזי בין הצדדים, בעקבות האשמות שהוטחו באנבייה ובחברו “התערב הנאשם ודקר את המנוח בגופו באמצעות הסכין מספר דקירות”. אנבייה נדקר ברחבת המתנ”ס ונפצע אנושות. “מיד אחר כך, נטל הנאשם לידיו אבן, חזר אל המקום בו שכב המנוח, השליך אותה לעברו ונמלט מהמקום”.

אנבייה שיישאר לנצח בן שמונה עשרה מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן בבית החולים. בזמן שהנרצח נאבק על חייו, השליך טגנה את הסכין ונמלט מהמקום. הוא נעצר על ידי משטרת ישראל לאחר יומיים בפתח תקווה שם הודה במיוחס לו ואף שחזר את הדקירה. מעצרו הוארך מעת לעת עד להגשת כתב האישום כנגדו. פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) שהחליטה להרשיעו בהריגה ולא ברצח טענה כי “ההחלטה להגיש כתב אישום בעבירת הריגה נבעה משיקולים ראייתיים ומתוך עמדה משפטית כי זו העבירה שהתגבשה על פי הראיות בתיק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן