news08.net/ads.txt

פרסמו אצלנו

מחירים נוחים למפרסמים. לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים הבאים:

גולשים יקרים,

העולם כולו נע אל המדיה המקוונת כדי לחפש מידע ולקנות מוצרים ושירותים. למעשה, האינטרנט הוא אחת ההמצאות הגדולות ביותר בהיסטוריה האנושית – וזה שינה באופן דרמטי את העולם ומעל לכל, את התקשורת מקצה אל קצה, תוך יכולת להגיע אל עשרות ומאות אלפי אנשים בזמן מינימלי.

ב-1 בדצמבר 2016 פתחתי את אתר החדשות “רחובות היום” שפנה לקהל יעד מצומצם: רחובות והסביבה. כעת, החל מה-19 בינואר 2019 החלטתי שנתרחב, שנשדרג, שנעשה את זה גדול יותר, חכם יותר, יפה יותר הבאתי לכאן מודל מנצח אשר פוטנציאל התפוצה בו עשוי ויכול להגיע לכחצי מיליון גולשים!!!

האתר יספק ידיעות ראשוניות ובלעדיות בקצב מסחרר ולמעשה יכתיב את סדר היום הציבורי ביישובים בהם בחרתי להשיק את האתר והם, בנוסף לרחובות: גדרה, גן יבנה, נחל שורק, מזכרת בתיה, קריית עקרון ונס ציונה.

“חדשות אפס שמונה” הוא בדרך כלל הראשון לדווח על אירועים חדשותיים, בשעות היום והלילה – והוא מצליח לשמור על סיקור הוגן, עדכני ומעניין כל הזמן – לא רק על מקרי מוות, פשעים או תאונות דרכים אלא גם אירועים מיוחדים ומרגשים, יוזמות חשובות, פעולות של נבחרי הציבור לצד ידיעות בנושאי תרבות, נדל”ן וספורט, אקטואליה, צרכנות, בידור ועוד.

הפעם הלכתי על הכל, גם בהיבט העיצוב ובחרתי באמצעות הטוב שבטובים, סטודיו ‘שלצר נט’, להקים אתר שמעבר לכמויות התוכן שהוא מכיל, הנראות שלה תהיה ידידותית למשתמש, כך שהפורטל מאפשר גלישה נוחה ומהירה.

הערה חשובה: הכתבים והאנשים בשטח אינם עובדים בשבת. עם זאת, בשם עיקרון ‘חיה ותן לחיות’ ניתן לגלוש לפורטל בכל ימות השבוע, גם בשבת.

שלכם,
ליזה ללוצשווילי – עורכת ומייסדת
טל’ 08-9268224, [email protected]

דילוג לתוכן