news08.net/ads.txt

פרס החדשנות הוענק ליבנה – ראש העיר, צבי גוב ארי: “נמשיך להצעיד את יבנה אל היעד שקבענו”

בטקס חגיגי שהתקיים ביום חמישי (21.10) בוועידת השלטון המקומי לחדשנות MuniExpo 2021 בתל-אביב זכתה יבנה במקום השני בתחרות החדשנות לשנת 2020. לתחרות הוגשו 64 פרויקטים ומיזמים מערים ויישובים מכל רחבי הארץ.

 

הזכייה במקום השני בתחום החדשנות של מרכז השלטון המקומי בישראל היא עדות לעשייה ולתכנון המדוקדק של עיר יבנה כעיר מקיימת.

יו”ר המרכז לשלטון המקומי, חיים ביבס ויו”ר ועדת הפרס, ח”כ (לשעבר) אופיר פז-פינס העניקו את הפרס לראש העיר, צבי גוב-ארי ולמהנדס העירייה, קובי נעים. עיריית יבנה הציגה תכנון עירוני בר-קיימא של העיר כאשר המשמעות היא בנייה עירונית ירוקה, פינוי אשפה חכם, מערכות שבילים שמקצרות את מרחקי ההליכה, ריאות ירוקות, הצללה ובריכות אקולוגיות להפחתת הטמפרטורה, תכנית המעודדת שימוש בתחבורה ציבורית ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי אמר כי “מתוך הכרת החשיבות ומחשבה קדימה חרטנו על דגלנו את עניין הקיימות. משבר האקלים כבר כאן, כדור הארץ מתחמם ועל כולנו להתגייס כי אין דרך אחרת. נמשיך להצעיד את יבנה אל היעד שקבענו ולממש את החזון למען התושבים – עיר שטוב לחיות בה וטוב לגדל בה את ילדנו”.

כזכור, במסגרת הסכם הגג מקדמת העירייה הקמת שתי שכונות גדולות בעיר- שכונת נאות שמיר ושכונת יבנה מזרח. נאות שמיר נמצאת בתהליכי אכלוס מתקדמים כאשר צפי השלמת הפיתוח הוא בשנת 2023. עיריית יבנה בחרה לקדם תכנון חדשני הכולל מדידה של איכות תכנונית על ידי מדדים ישראלים ובינלאומיים לשכונות מקיימות. נאות שמיר תוכננה לפי תקן ND LEEN ויבנה מזרח תוכננה בהתאם לניקוד מצטיין של מדד “שכונה 360”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן