news08.net/ads.txt

פרקליטי הנאשמים באונס באילת: הראיות חלשות – נבקש שחרור ממעצר

 עורכי דינם של החשודים באונס הנערה באילת טענו היום (רביעי) כי חומר הראיות בתיק “חלש עד גבולי”, ולכן יבקשו כבר בדיון הקרוב לשחרר את העצורים.

לפי כתבתו של אלמוג בוקר, ניר יסלוביץ שמייצג את איסי רפאלוב אמר: “עם קבלת הייצוג הודעתי כי בכוונתו לטעון בדיון המעצר הקרוב כי תיק החקירה סובל מחולשה ראייתית ניכרת ולפיכך בכוונתו לעתור לשחרור מרשו ממעצר. מעתה ואילך הראיות ידברו ולא כל הבדיות שרצות ברשת”.

לפני כשלושה שבועות הגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית משפט השלום בבאר שבע 11 כתבי אישום נגד שלושה צעירים ושמונה קטינים בגין אונס הנערה. בהמשך הפרקליטות צפויה להגיש כתבי אישום נגד חשודים נוספים.

שני הנאשמים המרכזיים, איליזיר מאירוב בן ה-27 ואיסי רפאילוב בן ה-28 מחדרה, מואשמים באונס בנסיבות מחמירות. השניים ריצו בעבר מאסר בפועל בגין עבירות פליליות. כך גם שני תאומים בני 17 מיישוב בדרום. בכתב אישום שהוגש בעבר נגד רפאילוב מתואר איך הוא דיבר לשוטרת שהוזעקה לעצור אותו. “איך בא לי לתת לך ביס, בא לי לאנוס אותך”, הוא אמר לה. מאירוב, הנאשם השני, נאשם בעבר בעבירות סמים, עבירות נשק – ובתקיפת בת זוגו.

יתר הנאשמים, אושר שלמה בן ה-19 מהיישוב נוגה, ושישה קטינים נוספים, מואשמים בעבירות של סיוע לאינוס ועבירות של מעשים מגונים. הפרקליטות ביקשה לעצור את מאירוב, רפאילוב וחמישה קטינים נוספים עד תום ההליכים, והסכימה לשחרר את היתר בתנאים מגבילים. מכתב האישום עולה כי הנערה הגיעה יחד עם שתי חברותיה למלון, כדי לפגוש חברים. רפאילוב, שידע כי הנערה בת 16, הציע לה לצאת איתו, אך זו סירבה. בהמשך, שתתה הנערה כמות גדולה של אלכוהול עד ערפול חושים. בסביבות השעה 19:00, רפאילוב ומאירוב פלשו לאחד מחדרי המלון מבלי ששילמו עליו. במקביל, הנערה יצעה מהחדר שבו הייתה. רפאילוב הציג עצמו כמי שיש לו הכשרה רפואית, הציע לה את “עזרתו”, והוביל אותה לחדר, כך ע פי כתב האישום.

שם, לפי כתב האישום, אנסו אותה רפאילוב ומאירוב ושני הקטינים בזה אחר זה במשך כשעה, חלק מהזמן ביחד. רפאילוב שהה בחדר במשך כל הזמן, בעוד האחרים יצאו ממנו. עוד מואשם רפאילוב כי צילם את מאירוב אונס את הנערה ושלח לו את הסרטון. חלק מהאחרים מואשמים שצחקו והתבוננו במעשים, ובכך אפשרו את האונס, ואחרים בכך שהביטו בה בעת ששכבה ערומה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, ולא עשו דבר כדי לעצור את האונס הקבוצתי. “הנאשמים ביצעו בקטינה עבירות מין באכזריות, תוך אובדן צלם אנוש, ותוך התעלמות מופגנת ממצוקתה” נכתב בכתב האישום. “הם נהגו בנערה כחפץ, ככלי לסיפוק יצריהם ואיש מביניהם לא ניסה לעצור את המתרחש ולהגיש לה עזרה כלשהי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן