פרקליט המדינה יפתח בחקירה נגד עופר כסיף

פרקליט המדינה יפתח בחקירה נגד עופר כסיף חבר הכנסת הנבחר מטעם חד”ש ומרצה לשעבר באוניברסיטה העברית בעקבות דבריו כנגד העולים להר הבית ואף לאחר שביקר משפחות מחבלים “שאהידים” והביע איתן הזדהות.

לפני כחודש פנה יועמ”ש ארגון בצלמו עו”ד מיכאל ליטווק ליועמ”ש לממשלה בבקשה להורות על חקירה נגד כסיף. בעקבות הפנייה, הורה היועץ המשפטי לממשלה לפרקליט המדינה לפתוח בחקירה בחשד להסתה והזדהות עם טרור מצדו של עופר כסיף.

במכתב ששיגר היועץ המשפטי של ארגון בצלמו מיכאל ליטווק, ביקש ארגון בצלמו מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה כנגד המועמד לכנסת עופר כסיף. כסיף, התבטא ברשומה בפייסבוק וציין כי “קנאים ארורים סיקריים מתועבים בגלל החלאות האלה עוד נטבע כולנו בנהרות של דם. המשיחיים המחליאים האלה לא שונים בכלום מקנאי מרד בר כוזיבא, סרטן עם גרורות שצריך לחסל ביד חזקה ובזרוע נטויה”.

בעקבות פנייתו של ארגון בצלמו, הורה היועמ”ש על פתיחה בחקירה על ידי פרקליט המדינה בחשד להסתה והזדהות עם טרור מצדו של כסיף לאחר הדברים החמורים כפי שנאמרו.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו: “כנגד מיכאל בן ארי שאמר דברים פחותים בהרבה נאסרה הכניסה לכנסת והוא צפוי להיות מואשם בגזענות. לא ייתכן איפה ואיפה. אנחנו דורשים מפרקליט המדינה להורות מיידית על חקירה והעמדה לדין של מר עופר כסיף בעקבות דברי ההסתה החמורים שאמר נגד עולי הר הבית ובעקבות תמיכתו במשפחות מחבלים”.

מנכ”ל בצלמו הדגיש כי אין לכסיף חסינות שכן מדובר בדברים שנאמרו לפני כניסתו לכנסת וכן מדובר בעבירה על חוק הטרור ועליו להצטרף לחברו באסל גטעס בקרוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן