המשטרה עצרה לפני זמן קצר ביבנה, שני תושבי רמלה בחשד שסחרו בסמים מסוגים שונים בכל אזור השפלה
בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה ערכו לאחרונה חקירה סמויה נגד שני תושבי רמלה בשנות העשרים לחייהם בחשד שסחרו בסמים בכל אזור השפלה. כאמור, היום עברה החקירה לשלב הגלוי, כאשר שוטרי היחידה בסיוע בלשי תחנת רמלה וכוחות מג״ב,עצרו את החשודים ״על חם״ ברכבם במרכז יבנה.
בחיפוש ברכב נתפס חומר חשוד כסם בכמות שלא לצריכה עצמית מחולק למנות. בכוונת המשטרה להביא את שני החשודים מחר לדיון בבית המשפט בראשון לציון לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקיּרה וממצאיה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









