news08.net/ads.txt

פרשייה חדשה באילת, עוכבו 3 חשודים

פרשייה חדשה באילת, נעצרו 3 חשודים: בימים האחרונים מתנהלת חקירה במחלק החקירות במשטרת מרחב אילת בגין חשד לגניבת כרטיסי אשראי ושימוש בהם בבתי עסק לממכר מזון באילת.

החקירה החלה כבר בשבוע שעבר, בעקבות תלונה של אחד מבתי העסק למזון בעיר, שדיווח כי בחודש האחרון נגרם לו הפסד כספי של אלפי שקלים וזאת בעקבות הכחשות של עסקאות שבוצעו בכרטיסי אשראי ע”י בעליהם. על פי החשד, כרטיסי החיוב נגנבו ונעשו בהם עשרות שימושים בעסקאות שונות, בהן נרכשו מגוון מוצרים וזאת ע”י מישהו אחר. בעלי הכרטיסים הגנובים אמנם הכחישו את העסקה ולא חויבו בחברת האשראי, בשונה מבית העסק, שלא רק שלא הרוויח אלא הפסיד מעסקאות אלו. עם קבלת התלונה, החלו פעולות חקירה במהלכן, פשטו שוטרי הסיור במשטרת אילת על דירתם החשודים ותפסו מספר כרטיסי אשראי, מסמכים מזהים של אנשים שונים ורכוש רב – כולם חשודים כגנובים. בתום החיפוש עוכבו שלושה חשודים לחקירה. החקירה בעיצומה.

משטרת מרחב אילת קוראת לבעלי עסקים שנפגעו בשיטה דומה לפנות ולדווח על כך במרכז שירות לאזרח בתחנת המשטרה באילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צומפי
צומפי
2 years ago

עוד פעם האחים חנו ?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צומפי
צומפי
2 years ago

עוד פעם האחים חנו ?

דילוג לתוכן