פרשיית אונס בקטינה עם צרכים מיוחדים נחשפה בירושלים

שוטרי מחוז ירושלים עצרו ארבעה חשודים תושבי מ.פ שועפאט שניצלו את מצבה של צעירה בת 16 עם צרכים מיוחדים, וביצעו בה עבירות מין חמורות בהן אונס. בימים אלה, הושלמה החקירה במשטרה ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגד החשודים, כתב אישום.
אשה

בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה לפני כשבועיים, על חשד לעבירות מין חמורות בצעירה (16) עם צרכים מיוחדים, שוטרי תחנת שפט פתחו בחקירה.

שוטרי תחנת שפט הצליחו להתחקות במהירות אחר ארבעת החשודים (3 קטינים ובגיר בשנות ה- 20 לחייו, תושבי מ.פ שועפאט) שעפ”י החשד, ביצעו עבירות מין חמורות בצעירה, בביתה בצפון ירושלים.

מחקירת המקרה עלה כי, בעקבות היכרות מוקדמת בין הצעירה לאחד החשודים, הגיע לביתה החשוד יחד עם שלושת החשודים הנוספים, ושלא בהסכמתה ביצעו בה עבירות מין חמורות שבהן אונס.

ארבעת החשודים במעשים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת שפט, ומעצרם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט.

עם סיום פעולות החקירה, איסוף ראיות וממצאים וגיבוש תשתית ראייתית כנגד שלושה מהמעורבים, היום הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך בבית המשפט עד לתאריך 8.5. נגד החשוד הנוסף שצפה במעשים צפוי כתב אישום.

ראש צוות החקירה, רס”ר ליהי ביבי, סיפרה: “מדובר במקרה מזעזע שלא נתקלתי בו מזה זמן רב. מקרה של עבירות מין חמורות תוך ניצול מצבה של נערה צעירה עם צרכים מיוחדים. מיד כשקיבלנו את התלונה, פתחנו בחקירה מהירה, הצלחנו לאתר את החשודים והבנו מיד את חומרת המקרה כשהצלחנו בתוך שבועיים לסיים את החקירה ולמצות עמם את הדין. שוטרי תחנת שפט ומשטרת ישראל בכלל, ימשיכו לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות מין, ובפרט עבירות המבוצעות כלפי חסרי ישע, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם אותם עברייני המין באשר הם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק |

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן