news08.net/ads.txt

פרשיית “לונדון לא מחכה לי” נחשפה: רשת הברחת סמים לשטחי מדינת ישראל בתווך הימי

2 חשודים נעצרו בחשד להברחת 12.5 ק”ג סמים מסוכנים בשווי מיליוני שקלים

פרשיית “לונדון לא מחכה לי” נחשפה: היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם רשות המיסים מכס אשדוד, חשפו רשת הברחת סמים לשטחי מדינת ישראל בתווך הימי, באמצעות מכולות רכוש לגיטימיות של תושבים חוזרים.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש, בשיתוף רשות המסים מכס אשדוד, ניהלה במהלך השבועות האחרונים חקירה סמויה שכונתה “לונדון לא מחכה לי”, בעקבות מידע על הברחת סמים גדולה המתוכננת להתבצע מאנגליה לתוך שטחי מדינת ישראל, וזאת דרך התווך הימי באמצעות מכולה שתגיע על גבי אוניית משא.

עם התקדמות החקירה הסמויה, חשפו חוקרי הימ”ר כי מדובר במכולה לגטימית לכאורה שבה מאוחסן רכוש של תושבים חוזרים, וכי לפי החשד ההברחה מתבצעת ללא ידיעתם של בעלי הרכוש, כי בתוך המכולה ‘מוסלקים’ הסמים המסוכנים בתוך מוצרי חשמל אותם מוסיפים במעמד המשלוח.

חוקרי הימ”ר בשיתוף חוקרי מכס אשדוד של רשות המיסים, פיקחו באופן הדוק על מסלול המכולה עם כניסתה לתווך הימי של ישראל, חשפו את הסמים שהוסתרו בה, והמשיכו ללוות אותה ליעדה הסופי עד לפריקתה.

אתמול, במסגרת הפעילות המבצעית של ימ”ר לכיש יחד עם יס”מ לכיש, יחידות של המחוז הדרומי וחוקרי מכס אשדוד, המכולה הגיעה אל יעדה הסופי בעיר ירושלים, שם במהלך פריקתה זיהו השוטרים את 2 החשודים שאספו מקרר בו הוסלקו הסמים, ועצרו אותם תוך תפיסת רכבם.

בחיפוש שנערך ברכב החשודים, נתפסה כמות גדולה מאוד של סמים מסוכנים מסוג: MDMA, ‘קריסטל’, כ 10 אלף זרעי קנאביס, אקסטזי וקטאמין, במשקל כולל של כ 12.5 ק”ג, ובשווי שוק מוערך של מיליוני שקלים.

החשודים נעצרו כאמור והועברו להמשך חקירה ביחידה המרכזית בלכיש, והיום הם יובאו בפני בימ”ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן