פרשת האונס בגדרה: חשוד מרכזי ועוד 6 חשודים נוספים – נעצרו

ככל הנראה מדובר בבני משפחה אחת – שעובדים בעיר

ימ”ר מרכז עצרה לפני זמן קצר (שבת), במסגרת מצוד מבצעי שנוהל בפיקוד ממ”ז מרכז, חשוד באונס אישה בגדרה וכן עצרה שישה חשודים נוספים בני הפזורה הבדואית.

על פרשת האונס המזעזעת בשכונת גולדה בגדרה – פורסם לראשונה בחדשות 08.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, פיקד החל משעות הבוקר על חפ”ק מיוחד שהוקם במטה המחוז, בו ניהלו בלשי ימ”ר מרכז, יחד עם מערכי משטרה נוספים, מצוד אחר החשוד באונס של תושבת גדרה, בשנות ה-30 לחייה בדירתה אתמול לפנות בוקר.

בתוך כך, קציני ימ”ר מרכז סקרו בפני הממ”ז את ממצאי החקירה והמצוד, לרבות ממצאים פורנזים, תיעודיים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, המצביעים על חשד כלפי בני משפחה אחת, שככה”נ עובדים בעיר.

ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, איפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר.

הממ”ז אישר את כלל פעולות המצוד ומהלכי החקירה הגלויות והסמויות, ובכלל זה מעצר החשודים בנקודות זמן ומקום רלוונטיים, בארץ ובשטחי איו”ש, לשם קידום החקירה, לצד השבת הבטחון הנדרש לציבור.

ראש המועצה המקומית יואל גמליאל: “אני מברך את משטרת ישראל על לכידתו של החשוד באונס המזעזע שהתרחש בגדרה ביום שישי האחרון. כולי תקווה, יחד עם כל קהילת גדרה – שנראה החמרה משמעותית בענישה ומיצוי הדין עם הפושע הנתעב. הנחיתי את השיטור העירוני להגביר את הסיורים בשכונת גולדה בפרט ובכל גדרה בכלל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחונם של התושבים בכל זמן”.

כזכור, האונס המזעזע בגדרה הרעיד את צמרת המדינה כולה. ראש הממשלה ביבי נתניהו התייחס למקרה ואמר: “רעייתי שרה ואני מזועזעים מאירוע האונס המחריד שהתרחש בגדרה. עודכנתי שמפקד מחוז מרכז במשטרה קיים הערכת מצב מיוחדת ובהתאם הטיל את מלאכת החקירה על היחידה המרכזית במחוז. ‏מצפה למיצוי מלא של חומרת הדין”.

חה”כ אליהו רביבו, יו”ר הוועדה לעובדים זרים התייחס לאירוע המחריד: “הזדעזעתי עד עמקי נשמתי לשמוע על האונס הברוטלי שביצע חלאת אדם באישה תמימה בביתה, אצלנו בגדרה. לא ייתכן שתושבי גדרה והסביבה יחששו לחייהם ויחיו בפחד מתמיד מפני הפשיעה הגוברת. ביטחון התושבים בגדרה מופקר לחלוטין, ואני חושש שנראה עוד מקרים איומים כאלו. כתושב גדרה, וכמי שרק לאחרונה חווה פריצה קשה לביתו הפרטי, אני מזדהה עם תחושות אלו וקורא לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לפעול ביד קשה כנגד הפושעים בגדרה. יש להקים באופן מיידי תחנת משטרה במושבה ולא לחכות אף לא רגע אחד נוסף. האסון הבא מעבר לפינה. לא אנוח ולא אשקוט עד אשר תשונה מדיניות המשטרה בטיפול בפשיעה הגוברת, ולא אסכים שאוזלת היד הזו תימשך כאילו לא אירע דבר”.

לקבלת חדשות ישירות לווצאפ – לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן