news08.net/ads.txt

פרשת הארנונה בגדרה | רווח לפינטו: “אתם זורים חול בעיני הציבור, מעוותים נתונים למען הון פוליטי” – ומה חשף גמליאל?

המושבה הקטנה סוערת לאחר שאושרה העלאת הארנונה למגורים ולעסקים – בישיבת המועצה האחרונה. ומי עשה את כל הרעש? ובכן, כצפוי, האופוזיציה בראשות הגדרתים שבהובלת סהר פינטו אשר הפיצו טבלה שאינה משקפת את המציאות. סגן ראש המועצה, סהר רווח בחן את הטבלה שפרסם פינטו, בדק את הנתונים וגילה כי מדובר בטבלה מעוותת.

לפי הטבלה של פינטו – גדרה במקום השני מבחינת יוקר הארנונה, לפי הטבלה של סהר רווח גדרה ‘רק’ במקום העשירי, בהשוואה ליישובים בסדר גודל שלה. ברשומה שהעלה ציין פינטו כי “ההחלטה על העלאת הארנונה אפשרית רק אם הציבור יקבל אותה באדישות. את כיסוי הגירעונות שכבר לא מסתירים מאיתנו, צריך להביא מהתייעלות אמיתית, הפסקת הבזבוז לצרכים מיותרים והשקעת האנרגיות בלהביא תקציבים מבחוץ”.

(הטבלה של פינטו)

סהר פינטו*

רווח השיב בפוסט נגדי וציין: “באמצעות הפחדה, שנאה ושקרים לא מנהיגים ולא מנהלים יישוב! די להסתה ולפילוג של מפלגת הנגד!!! לפניכם טבלת ההשוואה האמיתית של נתוני הארנונה. כפי שהבטחתי במהלך קמפיין הבחירות, אנו נפעל לניהול תקין, אחראי ומושכל של המושבה גדרה. נפעל ביחד עם כל החפץ בכך למען שימור איכות החיים, הגדלת השירותים לתושב, הפעילות התרבותית והעצמת הספורט”.

בישיבת המועצה שהתקיימה בתחילת השבוע חשף רווח את הטבלה עם הנתונים האמיתיים ופנה לפינטו באמרו: “אתם זורים חול בעיני הציבור, מעוותים נתונים למען הון פוליטי”. רווח הוסיף: “הפכתם לביריוני מקלדת במקום לקחת תפקיד ציבורי אחראי, הכי קל לכתוב, לשסע ולהסית”. פינטו השיב באריכות ובמשך עשר דקות הסביר מדוע אין להעלות את הארנונה וכמה עניין זה מהותי. רווח החליט שלא לקטוע את פינטו בדבריו – ובחר להשיב לכשיסיים.

בעת שרווח החל לדבר בסוגייה, פינטו זז באי נוחות והתפרץ לדבריו של סגן ראש המועצה. רווח לפינטו: “נתנו לך לדבר, עכשיו תכבד ותיתן לדבר” – אולם פינטו המשיך עד לרגע בו החליט ראש המועצה לקחת את המושכות אליו ושאל את חברי המועצה האם הם בעד – וברור שהתקבלה ההחלטה ברוב קולות.

(הטבלה שפרסם רווח)

בושה. קואליציית גמליאל-רווח העלתה לכולנו את הארנונה!

כך נראים פוליטיקאים שבוגדים בציבור שהצביע עבורם! הערב קואליצית גמליאל רווח אישרה העלאת הארנונה בלמעלה מ6.5% למגורים, וקרוב ל10% לעסקים! בבחירות הבאות כשהפוליטיקאים הקטנים האלה יספרו לכם שאכפת להם, שהם יורידו ארנונה ושהם ידאגו לעסקים, תזכרו את הערב המביש הזה.אנחנו לא מרימים ידיים. אנחנו נפנה למשרד הפנים בדרישה שלא לאשר את העלאת הארנונה, שנובעת מסדר עדיפויות שגוי; מימון שני סגנים בשכר בעלות של 1.2 מיליון ש"ח לשנה, למול צמצום שירותים לציבור וקיצוץ תקציב תנועות הנוער.כך נראית בושה!

Publiée par ‎גדרתים בראשות סהר פינטו‎ sur Dimanche 30 juin 2019

פינטו כינה את ההחלטה ‘בושה’ וציין בחשבון הפייסבוק שלו: “כך נראים פוליטיקאים שבוגדים בציבור שהצביע עבורם! קואליציית גמליאל רווח אישרה העלאת הארנונה בלמעלה מ6.5% למגורים, וקרוב ל10% לעסקים! בבחירות הבאות כשהפוליטיקאים הקטנים האלה יספרו לכם שאכפת להם, שהם יורידו ארנונה ושהם ידאגו לעסקים, תזכרו את הערב המביש הזה. אנחנו לא מרימים ידיים. אנחנו נפנה למשרד הפנים בדרישה שלא לאשר את העלאת הארנונה, שנובעת מסדר עדיפויות שגוי; מימון שני סגנים בשכר בעלות של 1.2 מיליון ש”ח לשנה, למול צמצום שירותים לציבור וקיצוץ תקציב תנועות הנוער. כך נראית בושה!”.

כעת נשאלת השאלה מה הרגיז את פינטו יותר – העלאת הארנונה או חשיפתו של יואל גמליאל אודות ההסכם הקואליציוני שגיבשו השניים לאחרונה, בו צוין סעיף העלאת הארנונה, לו פינטו, כמה מפתיע, לא התנגד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן