news08.net/ads.txt

פרשת הדקירה בבית הספר ברחובות | כתב אישום כנגד שני קטינים – בין היתר – בגין ניסיון רצח

מכתב האישום: “בחודש דצמבר החליטו הנאשמים לגרום למותו של קטין אחר”

פרשת הדקירה בבית הספר | פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז בשבתו כבית משפט לנוער, כתב אישום כנגד שני קטינים מאזור השפלה בין היתר בגין ניסיון רצח.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין הילה צור עולה כי בחודש דצמבר החליטו הנאשמים לגרום למותו של קטין אחר. לשם כך, הצטיידו בלבוש שיסווה את זהותם, בסכין ובאבן. הנאשמים הגיעו לבית הספר בו לומד הקטין, קפצו מעל לגדר בית הספר ופרצו בריצה לעבר המתלונן.

הקטין שישב בחצר החל לברוח לתוך מבנה בית הספר ושהנאשמים בעקבותיו, כשאחד מהם אוחז בסכין והשני באבן. הקטין הגיע לחדר המנהל וסגר אחריו את הדלת, כשבדרך הנאשם שאחז באבן השליך אותה לעברו. הנאשם השני הדף את הדלת של חדר המנהל, תקף את הקטין באגרופים ודקר אותו מספר פעמים. מיד לאחר מכן הנאשמים קפצו בחזרה מעל גדר בית הספר, נמלטו מהמקום ודאגו לכבס את בגדיהם ולהיפטר מהסכין. כתוצאה ממעשי הנאשמים עד לכתיבת שורות אלה, הקטין מאושפז כשהוא נושם עצמאית אך אינו מדבר ואינו מתפקד באופן עצמאי.

לנאשמים מיוחסות עבירות של הסגת גבול כדי לעבור עבירה, ניסיון רצח, שיבוש מהלכי משפט. לאחד הנאשמים מיוחסת גם עבירה של החזקת סכין שלא כדין ולשני מיוחסת עבירת נשיאת נשק – כחודשיים לפני המקרה נתפס כשהוא נושא על גופו נשק ללא רשות כדין.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן