news08.net/ads.txt

פרשת הזונות באילת | “החשודה הביאה לידי זנות מספר בנות בעיר אילת, מפעילה אותן וחיה על הרווחים שמקבלות בעבור שירותי מין”

תושבת העיר אילת נעצרה בתחילת החודש בחשד לביצוע עבירות של סרסרות בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לעשות פשע, סחיטה באיומים, החזקת מקום לשם זנות, הבאת אדם לידי מעשה זנות, חי על רווחי אדם העוסק בזנות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, החזקה בסמים שלא לצריכה עצמית. 

החשודה הביאה לידי זנות מספר בנות בעיר אילת, מפעילה אותן וחיה על הרווחים שמקבלות בעבור שירותי מין. כמו כן גרמה לתקיפתו של קטין על מנת לסחוט אותו. כתוצאה מכך נגרמו לקטין חבלות של ממש והוא נזקק לטיפול בבית חולים. בנוסף, בחיפוש שנערך בביתה של החשודה נתפס חומר חשוד כמריחואנה במשקל 2 גרם.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של החשודה – שכבר נעצרה בעבר בחשד לעבירות פרסום שירותי זנות והייתה שותפתה להבאת אשה אחרת לאספקת שירות דומה – ב-11 ימים. לפני עשור נעצרה בפרשה של סרסרות למעשה זנות, בשנת 2015 נגזרו עליה עבודות שירות.

נציג היחידה החוקרת ציין כי “מדובר בתיק חקירה מורכב מאוד. נדיר שאני מגיע לכאן בהארכת מעצר ראשונה עם כמויות כאלה של חומרים ופעילות וחשד סביר שהוא כבר ברמה של ראיות לכאורה לפחות בחלק מהעבירות”. לדבריו, החשודה הכחישה בחקירתה את כל המיוחס לה. אנו רואים את המסוכנות שנלמדת מההיבטים של התיק הזה. הדרך שהיא מפעילה את הבנות, מהאימה שהיא מפעילה וכשזה לא מסתדר – פועלים באלימות”.

השופט גיל אדלמן קבע כי קיים חשד סביר שהחשודה מעורבת בעבירות שמיוחסות לה והאריך את מעצרה עד מחר.

לקבלת החדשות באילת ישירות לווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן