news08.net/ads.txt

פרשת החניון בהורוביץ | סטודנטים במרכז האקדמי פרס: “בעלי החניון הפרטי חצו עוד קו אדום, חסמו את הכניסה לשטח שלהם ושוב הכתיבו לנו את סדר היום לפי מצב הרוח שלהם”

עיריית רחובות

פרשת החניון בהורוביץ והמרכז האקדמי פרס נמשכת – ותתגבר ביום ראשון הקרוב כאשר מתוכננת להתקיים הפגנת מחאה ברחבת העירייה על ידי אגודת הסטודנטים.

יושבת ראש אגודת הסטודנטים, ציינה בחשבון הפייסבוק של האגודה כי “הבוקר בעלי החניון הפרטי חצו עוד קו אדום, חסמו את הכניסה לשטח שלהם ושוב הכתיבו לנו את סדר היום לפי מצב הרוח שלהם. במשך חודשיים הייתה ביני ובין מר פיינשטיין התקשרות סביב הנושא: ההצעות שלו לא היו יציבות, בכל פעם הוסיף עוד אבן דרך והמון כסף, הציע חנייה “חינם” ל70 רכבים מאחורי האולם. השטח שצמוד אלינו? לא היה כלל בחשבון למו”מ.

עיריית רחובות

“אני רוצה להזכיר לכם מדוע כל זה קורה – בצע כסף!!!!! אותו אדם שהכפיל את מחיר החנייה ואז צבע את המדרכה באדום לבן כדי שתחנו אצלו את הרכב ותשלמו לו, יתן לכם את החניה בחינם??? כאשר בעל החניון, הוא גם בעל השטח של המכללה, שכיהן בתפקיד בכיר בעירייה… לא מדובר בניגוד אינטרסים חריף לצד כוחניות, סחטנות ובריונות שלנו אסור לקחת חלק.

“כעת, הכל בידי העירייה! עליהם לקחת אחריות ולדאוג שתיהיה לנו חנייה סבירה במגרש עירוני או בכחול לבן בתעריף מוזל כפי שקורה בערים אחרות! לבטל את הדו”חות שניתנו עד כה ולהחזיר את השטחים שנצבעו לאפור כפי שהיה קודם! ביום ראשון, כולנו נפגשים ברחבת העירייה ועושים לזה סוף!”

חשוב לציין כי ביום שלישי השבוע, נצפה חבר אופוזיציה שבעבר היה מעורב באגודת הסטודנטים (בחלק מהדברים עניינים לא חוקיים) – ונראה כי הוא עושה את המירב בכדי להראות כיצד עיריית רחובות אינה מתנהלת באופן חוקי. האם מתנהלת כאן גחמה פוליטית על חשבון הסטודנטים של פרס? נחשוף בעתיד.

סגן ראש העיר לשעבר, עמי פיינשטיין שצבע את החניות בפארק הורוביץ באדום-לבן: "כשאתה צריך לירות – תירה, אל תדבר, אני רוצה שכל המכוניות בפארק יחנו אצלי"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן