news08.net/ads.txt

פרשת הרצח בין המטעים: אופיר לביא שהה בתא המעצר כשהוא בצום מלא – כל הפרטים בפנים

פת

חמשת העצורים בפרשת הרצח, הובאו בזה אחר זה, אל חדר הדיונים בבית משפט השלום בפתח תקוה – בדיונים הסכימו סנגור החשודים, עו”ד אהוד בן יהודה על הארכת מעצרם בשבוע ימים ובינתיים בוחנת המשטרה את האליבי שהוצג להם
.

בית משפט השלום בפתח תקוה

ראשי ארגון הפשע של האחים לביא – אופיר ואחיו המכונה “עמוס  הגדול” יחד עם בן דודם המכונה “עמוס הקטן” ושניים נוספים הובאו להארכת מעצרם בפני השופטת רבקה גלט. לבקשת המשטרה ובהסכמת עורכי דינם אהוד בן יהודה ואורלי אמוץ מעצרם הוארך עד ליום חמישי. בדיון טענו כי אופיר לביא מביע צער על המקרה וכי באותה העת שהה בבית אימו משעות הצהריים וכי יש שם מצלמות ולפיכך ניתן לאשש את דבריו.

במהלך הדיון הופתעו הנוכחים לגלות כי אופיר לביא שוהה במעצרו בצום מלא. פרקליטו, עו”ד אהוד בן יהודה, סיפר כי הוא בצום מפני ש”המשטרה הביאה לו סנדוויץ’ עם טונה, הוא לא אוכל טונה וכרגע הוא בצום, בלי אוכל ובלי שינה. פניתי לחברי (לשוטר) אם אפשר לקנות מלמטה והוא אמר שלא. נבקש שיספקו לו במידי, אין בעיה שנשאיר למשטרה כסף שתרכוש לו”. השופטת גלט הורתה למשטרה להגיש לו ארוחה עד לשעה 13:30. בתוך כך טענו הסנגורים כי אחיו של אופיר, המכונה עמוס הגדול, שהה אף הוא בבית אימו וגם הוא תועד במצלמות האבטחה ועל המשטרה לבדוק את האליבי. ביחידה המרכזית של המשטרה ינסו לקשור את מעורבותם של האחים לביא ושאר החשודים לרצח רומן אנטון ז”ל בן ה-43 מראשון לציון שגופתו אותרה בשטחים הפתוחים של קיבוץ שילר, מול שכונת קרית משה.

יחידת להב 433

במשטרה ממשיכים בחקירת הרצח . בתום הדיון, ביקש אופיר לביא מחבריו ובני משפחתו בצאתו מבית המשפט לשמור על אישתו וילדיו הקטנים. עו”ד בן יהודה אמר כי “המשטרה מייחסת להם רצח של בחור שהיה מיודד איתם. מדובר בטעות חמורה שעושה המשטרה שמייחסת דווקא לחברים של אותו נרצח זיכרונו לברכה את הרצח. לדעתי, לכל החשודים ישנו אליבי מוצק שעניינו מקומות שמוסרטים ומוקלטים. בדיקה מהירה של המשטרה תעלה בדיוק איפה היו בשעת הרצח ולפיכך מדובר במעצר שווא”. מיד לאחר האירוע ערך מפכ”ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך ישיבה דחופה והורה על בדיקה יסודית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן