news08.net/ads.txt

פרשת השחיתות שוחד ומרמה | מקורביו של נועם ששון: “רוצים לעשות כותרות. אין כלום כי לא היה כלום”

מקרוביו של סגן ראש מועצת באר יעקב, נועם ששון, נדהמו לגלות ששמו נקשר כחשוד לעבירות מתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. מקרוביו סירבו להאמין לידיעה, אך בטוחים שהצדק יצא לאור: “המדינה רוצה לאסוף כותרות. לא היה כלום כי אין כלום”.

 

כזכור, בחקירה שמתנהלת בימים אלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433 בשיתוף רשות המיסים ובסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור והליווי פרקליטות מחוז מרכז, נועם ששון, סגן ראש מועצת באר יעקב נחשד בעבירות מתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית.

מעצרו של ששון, סגן מועצת באר יעקב, הוארך עד יום ראשון והוא חשוד בקבלת דבר במרמה והפרת אמונים במגוון פעולות ועניינים הנחקרים ביחס למועצה ולמכרזיה, אותה מגדירה המשטרה כ”פרשיית באר יעקב”, ככל הנראה תת-פרשה שעלתה במהלך השלב הסמוי של החקירה, בה מעורבים עובדים נוספים במועצה. “במסגרת החקירה עולה מעורבותו במספר נושאים שהתנהלותו בהם היא פסולה, נגועה בניגוד עניינים, כרוכה בקשר עם בעלי אינטרסים במיזמים שונים וביצוע פעולות מצידו כדי לקדם את האינטרסים של אותם גורמים”, אמרו נציגי המשטרה בדיון.

במהלך הדיון הוברר כי צו מעצר נגד סגן המועצה הוצא כבר בדצמבר אשתקד אולם “מועד היציאה לחקירה הגלויה נדחה בין היתר עקב משבר הקורונה ומשיקולי חקירה”. נועם ששון נחשד גם בחשד ללקיחת שוחד והלבנת הון, אולם “הראיות בחשדות אלו עדיין לא הבשילו”.

מקרוביו של ששון נדהמו לשמוע את שמו נקשר בפרשה, אך בטוחים שהצדק יצא לאור: “אנו בטוחים בחפותו. נועם בנאדם ישר וכולנו תומכים בו. המדינה מנסה לאסוף כותרות, אך לא היה כלום כי אין כלום. כמובן שיש שמחה לאיד אך זה קומץ קטן. מחכים לו בזרועות פתוחות ביום ראשון”.

עו”ד אייל בסרגליק המייצג את סגן ראש המועצה ששון מסר: “למרשי אין כל קשר לחשדות שהוצגו. לא הייתה ביכולתו להשפיע על שום מכרז והוא אף מנע מעצמו כל פעילות בכל נושא בהסדר ניגוד העניינים, עליו הצהיר מראש כדי שלא יהיה ולו בדל של טענה כלפיו. אני מאמין כי בהמשך הדרך יתברר שלא היה כל בסיס למעצר שבוצע היום. כבר הוסרו מעל הפרק בזמן קצר חשדות של שוחד והלבנת הון וכעת נותר החשד לגבי קבלת דבר במירמה ומירמה והפרת אמונים ואנו נראה שגם לכך אין כל בסיס”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן