פרשת ניסיון החטיפה בקרית מלאכי: ראש העיר: “מדובר באירוע נקודתי”

ראש עיריית קרית מלאכי, ללו זוהר: “הזדעזעתי לשמוע על ניסיון החטיפה של תושבת העיר”

פרשת ניסיון החטיפה בקריית מלאכי הפך לשיחת היום בקרב התושבים.

ראש העי אליהו ללו זוהר, התייחס לפרשה ואמר “הזדעזעתי לשמוע על ניסיון החטיפה של תושבת העיר. שוחחתי עם מפקד התחנה סנ”צ מבורך אברהם וקבלתי עדכון על הפרטים ועל כך שמדובר באירוע נקודתי. מנהלת הרווחה יואלה תבור שוחחה עם האישה, היא נסערת מאוד ומבקשת לשמור על פרטיותה. אנו נשמור איתה על קשר ונעניק לה את מעטפת מקצועית ושירות מלא למיצוי זכויותיה. שבוע טוב ובשורות טובות”.

גורם בכיר בעיריה הוסיף כי עוד לפני שאירעה הפרשה החמורה, “הוספנו כ-40 מצלמות ברחבי העיר. בחודשים הקרובים יותקנו עשרות נוספות כחלק מפרויקט רישות העיר”.

בתוך כך, יו”ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר אליאור עמר קרא להתקין מצלמות בכלל האיזורים הציבוריים ברחבי קריית מלאכי. לדבר עמר, זו אינה הפעם הראשונה שהוא קורא להתקין את מצלמות ברחבי העיר ובישיבת מועצה שהתקיימה לפני ארבעה חודשים האף תקף את ראש העירייה והקואליציה בטענה כי הם “מדברים על התקנת מצלמות כבר שנים ובפועל התכנית לא באמת התקדמה ונשארה ברובה על הנייר”.

לדבריו, בנוסף למצלמות במרחבים הציבוריים בעיר, שקיימות רק באופן חלקי מאוד, יש להתקין מצלמות בכל צמתי הכניסה והיציאה מהעיר – גיבשטיין, קיבוץ גלויות (תחנת דלק פז) וכן ברח’ בן גוריון (בסמוך לסניף ביטוח לאומי).

עמר: “לשמחתנו המשטרה פעלה במהירות והצליחה לעצור הפעם את החשודים בזמן אמת, אבל מפחיד לחשוב מה היה יכול לקרות אלמלא הפעולה המהירה של המשטרה, לכן צריך להביא פיתרונות משלימים כמו מצלמות. עצם קיומן של המצלמות יביאו ליצירת הרתעה ולפענוח מהיר במקרה של מגוון רחב של אירועים פליליים ויש בהן כדי להגביר את תחושת הביטחון האישי של תושבי קריית מלאכי ובנוסף למנוע מקרים של ונדליזם. במקום לדבר הגיע הזמן לעשות. אני קורא מכאן לראש העיר לפעול מיד להתקנת מצלמות במרחב הציבורי. במידת הצורך נביא גם את הנושא הזה לדיון במליאת מועצת העיר”.

ניסיון חטיפה בקריית מלאכי

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן