news08.net/ads.txt

פרשת ניסיון הרצח בכיכר “הנבל” באילת: גבר בן 29 נעצר – כל הפרטים בכתבה

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בפשיעה החמורה ובעבריינים המבצעים עבירות אלימות חמורות הפוגעות בשלום הציבור, משטרת ישראל פתחה בחקירת ניסיון רצח בעקבות אירוע ירי באילת.

ביום שישי 4.9.20 בסמוך לשעה 18:20 התקבל דיווח במשטרת ישראל על ירי שבוצע על רכב פרטי בכיכר “הנבל” באילת. הרכב הנפגע נמלט מהמקום. בלשי וחוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה, במהלכה הגיעו לזירת הירי ואספו ממצאים.

מאז ועד אמש פעלו חוקרי משטרת ישראל לפענח את אירוע הירי, מעיקרי החקירה עולה כי קטנוע ועליו 2 חשודים ביצעו את הירי לעבר הרכב, יושבי הרכב הפרטי לא נפגעו הרכב נפגע.  כבר ביום האירוע הגיעו חוקרי המשטרה ליושבי הרכב הנפגע וכן לזהות החשודים שהיו על הקטנוע ממנו בוצע הירי.

רוכב הקטנוע נעצר, תושב אילת בן 29, חשוד נוסף נמלט ובמשטרת ישראל פועלים לאיתורו והבאתו לחקירה.
אמש הועבר תיק החקירה לפרקליטות מחוז דרום שהגישו הצהרת תובע נגד החשוד ובכוונתם להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר תום הליכים בהתאם לחלקו באירוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן