news08.net/ads.txt

פרשת עוקץ המכוניות | “אף אחד מכל עשרות הנעקצים לא מתכוונים לשבת בשקט, בטוחים שנמצא את אורון צנעני, לא נעזוב אותו”

אנשי העסקים שנעקצו בסך כולל של כ-30 מיליוני שקלים מאורון צנעני, עורך דין ובעלי סוכנות הרכבים “אורון מוטורס”, ממשיכים לחפשו ברחבי העולם ופונים לעזרת הציבור ברחובות וביישובים נוספים באמצעות שלטי חוצות. על פי החשד צנעני זייף מסמכים של המכס ושל היבואן ובכך גרם ללקוחותיו – מכל הארץ – להעביר את מלוא הכסף על מכוניות שנרכשו בסוכנות, לפני שקיבלו אותן.

איש העסקים מוקי גרוסברג, המחזיק בכ-2500 שלטי חוצות ברחבי הארץ הוא אחד הנעקצים בפרשה. ובימים האחרונים הפיץ שלטים רבים ברחבי הארץ הקוראים לציבור לסייע במציאת צנעני. בשלט כינה גרוסברג את צנעני, “רמאי, גזלן, זייפן ושקרן מדופלם”.

לחדשות אפס שמונה אמר: “אני בטוח שנמצא אותו, יש בסיפור הזה מעל 40 אנשים שכל אחד מהם מחובר לכל מיני מקומות ואנשים בעולם. כמובן שהתלוננו במשטרה והנושא הועבר ליאח”ה. שום דבר לא יעזור לו, אנחנו לא מתכוונים לעזוב אותו ונעשה כל מה שצריך כדי שייצא מהחור שבו הוא נמצא. האיש הזה סיפר מסמכים מזוייפים, הונה אותנו, משך אותנו ואין לנו שום כוונה לעצור עד שנמצא אותו, אף אחד מכל עשרות הנעקצים לא מתכוונים לשבת בשקט ונמשיך לפעול – כמובן בצורה חוקית”.

כזכור, גם בחלומות הכי שחורים שלהם לא דמיינו עשרות אנשים כי מאות אלפי שקלים ששילמו עבור רכבי יוקרה שהזמינו בסוכנות הרכבים “אורון מוטורס” – יירדו לטימיון. על פי החשיפה ששודרה בתכנית “חי בלילה” בערוץ 12, סוכנות רכבי היוקרה בבעלותו של עו”ד אורון צנעני, נסגרה בלי הודעה מוקדמת והשאירה עשרות רוכשים המומים בלי כסף ובלי רכב, אחרי שכבר שילמו לסוכנות. צנעני נמלט מהארץ עם הכסף כשהוא מותיר מאחוריו חובות עצומים שנאמדים ביותר מ-30 מיליון שקלים. ההשערות הן שנמלא לפרנפורט או למיאמי ולאחרונה הצטרפה אליו אישתו, סיגל יחד עם ארבעת ילדיהם.

אחת הנפגעות היא מנכ”לית ארגון גדול אשר סיפרה ברשומה שהעלתה עם פרטי העסק: “מי שמכיר אותי יודע שאני לא נוהגת לעלות פוסטים מסוג זה, אולם כדי להביא אור, צריך אומץ לגרש את החושך. בעל החברה הזו הוא עו״ד מייבא רכבי יוקרה. מניסיון אישי, הזמנו רכב יוקרה ועו״ד אורון לקח את מלא הכסף. כרגע אין רכב, אין כסף . היזהרו כספכם יהיה על קרן הצבי . ביחד נפסיק את התופעה שאנשים מנצלים את יושרם של אחרים ולא יפגעו עוד אנשים. שנרבה בטוב ונגרש את החושך מהחברה שלנו!”.

אורון צנעני. האם יימצא בסוף?

מדובר באחד העוקצים הגדולים ביותר שהיו בשנים האחרונות בענף הרכב בישראל, כאשר הסוכנות המדוברת היא אחת המרכזיות בסצינת רכבי היוקרה בישראל ושיווקה במדינה מותגים פורד ופרארי. שיטת התשלום לסוכנות בוצעה בשלוש פעימות. בפעימה הראשונה שולם שליש מהסכום כמקדמה על הרכב, הפעימה השנייה שולמה כשהרכב כביכול עלה לאוניה מגרמניה, והשליש האחרון שולם רגע לפני השחרור מהמכס. פרט למוניטין שצברה הסוכנות במהלך השנים, הקפיד צנעני להציג בפני הלקוחות מסמכים ותעודות רלוונטיות ובכך קנה את אמונם, אלא שהיום נחרדו לגלות שכל המסמכים והתעודות שקיבלו פוברקו.

צנעני כתב לאחד מהקולגות באמצעות הדואר האלקטרוני כי “השנתיים האחרונות ריסקו את החברה כליל והותירו אותה בחובות כבדים ביותר. אני צופה, לצערי, שורה של פעולות במישורים אזרחיים ופליליים כנגד החברה, וכנגדי, כמי שניהל אותה”. מול הלקוחות הוא שידר עסקים כרגיל. “לצערי לא אוכל להגיע לפגישה שלנו ביום חמישי וגם לא לתאם מועד חדש. אני מתעופף מפה, לא יודע לכמה זמן ואם אוכל בכלל לחזור בקרוב. נראה מה ילד יום”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן