news08.net/ads.txt

פשיטה נוספת בקרית גת

לוחמי יס”מ מרחב לכיש בשיתוף עם התחנות אשדוד וקרית גת, פשטו השבוע על 3 מתחמים (2 בקרית גת ו-1 באשדוד), שעפ”י החשד משמשים להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.

עם כניסת הכוחות, אותרו חשודים ששיחקו במשחקי הימורים, נתפסו כספים וממצאים ועוכבו מפעילי המקומות,. בקרית גת – פשיטה על מתחמים ברחובות העצמאות ופז – נתפסו 15 שחקנים, 17 מחשבים, מסמכים ורשומות של חייבים ומעל 1800 ש”ח במזומן. – 2 מפעילי המקומות עוכבו לחקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים.

במשטרה ציינו, פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו באופן משימתי וממוקד ע”י יס”מ לכיש בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים עפ”י חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן