news08.net/ads.txt

פתחו את הלב | אם ושבעת ילדיה מרחובות ברחו לדירת מסתור ונמצאים במצוקה כלכלית: “האם התמוטטה נפשית ופיזית”

סיפור מצמרר התקבל במערכת חדשות 08 על אם לשבעה ילדים שהצילה אותם בחירוף נפש מהאבא וכעת נותרה חסרת כל. האמא שממוקמת בדירת מסתור, נאלצת להתמודד עם מעט אוכל וללא פריטי לבוש לילדים.
המקרה הנ”ל התקבל על ידי חיה פולק, יו”ר הארגון חירום לילדים במצבי קצה של אונס ואלימות ופעילה חברתית, שמקדישה את מירב זמנה לניהול ארגון חירום לילדים שייסדה לפני מספר שנים שמטרתו לטפל בילדים וילדות בזמן אמת שעברו מקרי אונס ואלימות.
כאמור, בימים האחרונים הגיעה לארגון קריאה של אם (37) לשישה ילדים בגילאי שנה עד 12. האם וילדיה חיים כרגע בדירת מסתור במרכז הארץ. חיה פולק מבקשת את עזרת הציבור למען האם וילדיה הזקוקים לאוכל באופן מידי, למימון תשלום שנתי לגן הילדים לילד בגיל שלוש (עלות 4000 ש”ח לשנה) וביגוד לילד בן 10, ילדה בת 13, ילד בן 7, ילד בן 4.5, ילדה בת 3. לדברי פולק, “האם התמוטטה נפשית ופיזית ביום שבת האחרון, לאחר שלא היה מה לאכול בדירת המסתור הקטנה לה ולילדיה”.
הבעיה העיקרית לטענת פולק, היא שהעירייה דורשת מהאם לרשום את הילדים למסגרות החינוך. לפיכך, מלבד הבעיה הכלכלית, האם נאלצת להתמודד גם מאיומי העירייה. הפעילה החברתית מוסיפה: “לצערנו נחשפנו למקרה לאחר שבתה הגדולה בת ה-12 יצרה אתנו קשר וסיפרה שלאח שלה בן הארבע יש יום הולדת ואין לו אפילו עוגה. הבית היה ריק לחלוטין. “בימים אלו אנו מסייעים לילדים ולאם בתהליך שיקום הכולל איסוף כסף לתשלום עבור גן פרטי, טיפולים רגשיים לילדים וצוות מתנדבות צמוד אשר מבקרות פעמיים בשבוע את המשפחה”.
פולק מבקשת לסיום: “דאגנו להם לאכול בסיסי למספר ימים אך זה לא יספיק. מלבד הבעיה של מזון וביגוד, הילדה חייבת להירשם למסגרת חינוך אחרת הם יחשפו וזה עלול לחשוף את המשפחה בפניי האב”.
העברה בביט: 0527877038

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן