news08.net/ads.txt

“פתחו לנו פאב ברחוב”: למה כוחות משטרה הוזעקו לרחוב פינס בגדרה? – כל הפרטים!

דיריי רחוב פינס בגדרה תהו לעצמם ביום שישי בערב מאיפה המוזיקה שבוקעת ומצליחה להטריד את מנוחתם? זמן קצר לאחר מכן גילו כי להקת הרוק “קרפצ’יו גיטר” הופיעו בחצר הבית של אחד הדיירים. האירוע הסתיים בכוחות משטרה שהוזעקו ומאות אנשים שנאלצו לחזור לביתם. דיירת הרחוב סיפרה: “הכי גרוע שהיו חברי מועצה שנכחו באירוע. הזוי שהם אלה שממונים על רווחת הציבור ובעצמם לא משמשים דוגמא”. 

ערב יום שישי, דיירי רחוב פינס ערכו קידוש, אכלו ארוחת שישי ולפתע – מוזיקה רועשת בקעה מהרחוב. הדיירים שאינם רגילים לרעש מטריד ביישוב הדי שקט, גילו כי המוזיקה מגיעה דווקא מהבית הסמוך. דיירת הרחוב שיתפה כי באותה העת ירדה למטה לבדוק מה פשר המוזיקה: “הרחוב היה סגור בעקבות מכוניות רבות. בכניסה לאחד הבתים אני רואה מאות אנשים מצטופפים ורוקדים בחצר”. התושבת לא ידעה באותו הזמן כי להקת הרוק “קרפצ’יו גיטר” הוזמנו כחלק מאירוע פאב חברתי בשם “הבילועם”. החלק המפתיע הוא שמלבד התושבים, גם חלק מחברי המועצה נכחו בהופעה: “הזוי שהם אלה שממונים על רווחת הציבור ובעצם לא משמשים דוגמא”.

ההופעה סחפה קהל רב מה שהוביל למבול של תלונות רבות מצד הדיירים שגרים סמוך. לקראת השעה 22:50 המשטרה נאלצה להפסיק את החגיגות ולפנות את הלהקה והחוגגים מהמקום. “פתחו לנו פאב ברחוב. זו הייתה מוזיקה רועשת שלא מביישת את אולם זאפה”. התושבת הבהירה. מלבד מטרד הרעש, לטענתם בעל השמחה לא יידע את הדיירים ולא קיבל אישור מרישוי עסקים. “אין לנו בעיה לפרגן. אבל המינימום זה לעדכן אותנו ואת הגורמים הרלוונטיים”.

מלהקת קרפצ’יו גיטר נמסר: “הוזמנו לעשות שמח ולחגוג את השנה הקשה ביותר. כשהגענו, התקבלנו על ידי מאות אנשים מדהימים שאירחו אותנו נפלא ונתנו לנו להרגיש טוב. עלינו להופיע בשעה 22:00 ולקראת השעה 22:50 נאלצנו לרדת מהבמה. הפיקוח העירוני נעתר לבקשתנו לנגן שיר סיום ואנו מודים לו על כך. אנחנו תמיד מציינים בפני המארגנים שאנו להקת רוק. משמע – יש לנו ציוד כבד והווליום בהתאם. אנחנו רוצים לשבח את תושבי גדרה שקיבלו אותנו מדהים. הקהל היה מעצים וכל כך נהנינו להופיע מולו. חבל שכך זה הסתיים”.

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן