אירוע חריג: פינוי של בניין עקב פיצוץ נפחי בבניין מגורים.
לוחמי האש של תחנת פתח תקווה פעלו אמש באירוע חריג של פיצוץ גז גפ"מ בבניין מגורים בעיר. צוותי הכבאות ביצעו סריקות יסודיות בבניין כדי לוודא שאין דליפות גז או סכנות נוספות.
במקביל, לוחמי האש סגרו את ברז הגז של הצובר ומזעיקים צוות ניטור מיוחד שיבדוק את היתכנות דליפה נוספת של גז. בשלב זה, הוחלט על פינוי הבניין מכלל הדיירים למען ביטחונם.
◼️ הצטרפו לחדשות פתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








