שוטרי מחוז מרכז ביצעו השבוע פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנה של שוהים בלתי חוקיים (שב"חים), וזאת בשל החשש הביטחוני הכרוך בכך. במסגרת המבצע, נסגרו בצו מנהלי מספר עסקים בערים לוד, קלנסווה ופתח תקווה, בהם נתפסו שב"חים שהועסקו בניגוד לחוק.
הפעילות כללה בקרות קפדניות בבתי עסק, בתי מגורים וצירי תנועה ברחבי המחוז.
במהלך ביקורת שגרתית שוטרי תחנת פתח תקווה ביצעו בקרה בלופט בעיר, וחשפו כי גם שם הועסק והולן שוהה בלתי חוקי.
המשטרה רואה בעבירות אלו חומרה יתרה, שכן הן עלולות להוות פלטפורמה לפעילות חבלנית עוינת (פח"ע). בהתאם לכך, שוטרי מחוז מרכז סגרו את בית העסק בצו מנהלי לתקופות של עד 30 ימים. בנוסף לסגירה המנהלית, ייפתחו הליכים פליליים נגד המעסיק.
ממשטרת ישראל נמסר כי: "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, בפרט בעתות מלחמה. אנו נמשיך לפעול בנחישות, בדגש על עבירות הסעה, הלנה והעסקה של שוהים בלתי חוקיים."
◼️ חדשות פתח תקווה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








