פתיחת שבוע החינוך בירושלים

מערכת החינוך בירושלים היא הגדולה ביותר בישראל, מונה כ-15,657 עובדי הוראה ולמעלה מ- 290 אלף תלמידים

עיריית ירושלים תקיים את ‘שבוע החינוך’ ותקדיש אותו לזכרו של יוסי הרשקוביץ’ (ז”ל), מנהל בית הספר ‘פלך’ בעיר, שנפל במלחמת חרבות ברזל

במהלך השבוע יתקיימו מגוון פעילויות ואירועים שונים לצוותי החינוך, תלמידים והורים בעיר ובהם: טקס ה’אוסקר הירושלמי’, כנסים, אירועי הורים ועוד מגוון פעילויות המבוססות על החינוך הירושלמי.

מערכת החינוך בירושלים היא הגדולה ביותר בישראל, מונה כ-15,657 עובדי הוראה ולמעלה מ- 290 אלף תלמידים.

בירושלים קיימים 13,487 כיתות לימוד, 2,697 גנים ו-866 בתי ספר ברחבי העיר.

השנה עיריית ירושלים, באמצעות מינהל החינוך העירוני, תקיים את שבוע החינוך בין התאריכים 26.5 עד ל-31.5 (ימים א’ – ו’).

במהלך השבוע יתקיימו טקס האוסקר לצוותי החינוך, כנסים ומיטב פעילויות ואירועים לצוותי החינוך כהוקרה על עבודתם לאורך כל השנה. בנוסף, יתקיימו אירועים שונים לתלמידים ולהורים.

להלן רשימת האירועים שייערכו בשבוע זה:

יום א’, 26.5, בשעה 9:00: פעולת מרכז מצטיינים ומחוננים – השתתפות תלמידי מרכז המצטיינים ומחוננים בהעברת סדנאות לבתי הספר היסודיים ועל יסודי.

יום ב’, 27.5, בשעה 12:30: ״והילד הזה הוא שלנו”: כנס לאנשי חינוך בנושא רשת חינוכית-טיפולית בעבודה עם ילדים מאתגרים. הכנס יעסוק בהעברת ידע מקצועי וקבלת כלים להתמודדות עם ילדים מורכבים בבתי הספר עבור צוותים חינוכיים – מנהלים, גננות חובה, יועצות, רכזות הכלה, מחנכות, מורות שילוב, סייעות ופסיכולוגיות.

יום ב’, 27.5, בשעה 19:00: עשור לממ”ח – מציינים עשור לחינוך הממלכתי חרדי באירוע במעמד נשיא המדינה ובהשתתפות כל אנשי החינוך הממ״ח (גנים/ יסודי/ על יסודי/ בנים/ בנות).

יום ב’, 27.5, בשעה 20:00: יחידת ההורות- מופע של גורי אלפי להורי חינוך המיוחד. המופע יתקיים בהיכל התרבות פסגת זאב.

יום ג’, 28.5, בשעה 9:00: גמר חידון התנ”ך הירושלמי: חידון התנ״ך לתלמידי ותלמידות היסודי, אירוע ירושלמי מרגש שבו הילדים חוגגים היכרות מעמיקה עם התנ״ך. האירוע יתקיים בתיאטרון ירושלים.

יום ג’, 28.5, בשעה 12:00: יריד חקר עירוני- חינוך כללי: יריד בהשתתפות תלמידי ומורי מדעים, יסודי וחט”ב, בו תלמידים מציגים את עבודות החקר שעשו במדע וטכנולוגיה. האירוע יתקיים במוזיאון המדע.

יום ג’, 28.5, בשעה 20:00: יחידת ההורות: אירוע בהשתתפות בני משפחתו של שאולי גרינגליק ז”ל, שנפל במלחמת ‘חרבות ברזל’, ועם האמן אמיר דדון. במהלך הערב יועברו תכנים הנוגעים למלחמה ולחוסן משפחתי.
האירוע מתקיים בספריה הלאומית.

יום ד’, 29.5, בשעה 19:00: טקס אוסקר החינוך הירושלמי 2024: טקס האוסקר השנתי, בו יוכרזו הזוכים באוסקר בקטגוריות השונות,כגון: מורים, תומכות למידה, מובילות צהרון, מאבטחים, אבות בית, אנשי טיפול ועוד. הטקס יוגש בהנחיית דני קושמרו ובהשתתפות האמן קובי אפללו, במלון מצודת דוד.

יום ו’, 31.5, בשעה 11:00: קבלת שבת לזכרו של יוסי הרשקוביץ ז״ל. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר והאמן שי צברי במוזיאון הטבע.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“עיריית ירושלים ומינהל החינוך העירוני מתכבדים השנה לקיים את שבוע החינוך לזכרו ולאורו של יוסי הרשקוביץ (ז”ל), איש חינוך מוערך מאוד שלמרבה הצער נפל במלחמה. יוסי ניהל את בית הספר פלך במקצועיות רבה וראויה להערכה, ומן הראוי ששבוע החינוך בשנה זו יוקדש לפועלו ולזכרו. מדובר בשבוע רווי בתכנים ערכיים, פעילויות שונות, סדנאות לצוותי החינוך, הורים, תלמידים ותלמידות. העיר ירושלים זכתה לצוותי הוראה המהווים הון חינוכי יקר מפז לדור העתיד וגם להוריהם. נמשיך להשקיע, לטפח ולפתח את החינוך בירושלים על כל רבדיו”.

יואב (זימי) זימרן, ראש מינהל חינוך:

“השנה שבוע החינוך יצוין לזכרו של יוסי הרשקוביץ, שתחום החינוך היה משמעותי ומרכזי בחייו. בשבוע זה תצוין העשייה האדירה והערכית בתחום החינוך בעיר ויתקיימו אירועים, ומגוון פעילויות ייחודיות, יחד עם הצוותים התלמידים וההורים. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להגיד תודה לכולם על שותפות מופלאה. כי אין על החינוך הירושלמי.”

לפרטים נוספים לגבי שבוע החינוך יש להיכנס לקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

 

צילום: ערב הוקרה לצוותי החינוך עם עידן רייכל: ארנון בוסאני | חידון התנך הירושלמי תשפ״ג: נעם פיינר | טקס האוסקר הירושלמי: אביהו בשארי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן