news08.net/ads.txt

פתיחת שנת המלגאים תשפ”ג

חדשות 08 מודיעין מכבים רעות

יותר ממיליון שקלים יוענקו לסטודנטים מלגאים שיתרמו לקהילה ביום חמישי 24.11 התקיים במתחם ה-SPACEMOD אירוע פתיחת שנת המלגאים לשנת תשפ”ג בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, יו”ר וועדת המלגות חברת המועצה, נגה כץ-רפפורט, חברי מועצת העיר, מנהל תחום מלגות ומענקים במפעל הפיס, ארז גרניט, נציגי הגופים השותפים וכמובן, עשרות סטודנטים וסטודנטיות.  

כמידי שנה מעניקה העירייה בשיתוף מפעל הפיס, עשרות מלגות מחייה לסטודנטים תושבי העיר, כאשר השנה סכום המלגות חצה את רף מיליון השקלים וזאת על מנת לאפשר למספר רב יותר של סטודנטים לקבל את המלגה, במגוון רחב של מקומות בהם הסטודנטים יכולים להתנדב. השנה, זכו למלגה 118 סטודנטים וסטודנטיות אשר ישובצו לפעילויות שונות בהובלת השותפים למלגות: עיריית מודיעין מכבים רעות, מפעל הפיס, ארגון פר”ח, ארגון חינוך לפסגות, תנועת הצופים ותנועת עזרא, ארגון ידידים.

ראש העיר חיים ביבס: “המלגות העירוניות מהוות נדבך נוסף בתרומה של העיר לדור הצעיר שלנו. השנה, השקענו משאבים רבים על מנת שהסטודנטים והסטודנטיות יקבלו יותר ממיליון שקלים. אני שמח על צעד חשוב זה, שנועד לסייע במימון לימודיהם תוך חיבור מבורך שלהם לקהילה ולעיר, בפעילויות מגוונות מהם אנו יכולים להיתרם רבות. אני מאחל הצלחה רבה לסטודנטים היקרים בשנת הלימודים ושתהא זו שנה של סיפוק גם בעשייה ההתנדבותית”. 

יו”ר ועדת המלגות, נגה כץ רפפורט: “מרגש לקחת חלק בפרויקט שבונה את ההון האנושי של העיר. זו ההוצאה הכי משתלמת, השקעה שתהפוך עם השנים להכנסה עירונית. מודה לראש העיר חיים ביבס שאיפשר את הגדלת המלגות לכמיליון שקלים שחולקו ליותר ממאה סטודנטים”. 

 

צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן