news08.net/ads.txt

צדיקה אורגינל: ניקול ראידמן מדגמנת ל”גלי” ותורמת הכל!

-ניקול ראידמן וילדיה - הבן ריצ'י והבת מישל - על סט הצילומים לרשת ההנעלה גלי

לא רק לנכים היא פותחת את הארנק… את השנה החדשה פתחה אושיית האופנה והפילנטרופית ניקול ראידמן בתרומה לילדים נזקקים. ראידמן וילדיה ריצ’י (3) ומישל (7) שנבחרו כפרזנטורים המותג גלי הצטלמו אתמול לקמפיין סתיו חורף 2017/18 המושקע של גלי שנערך באחוזה מפוארת ברמת השרון ונאמד בהשקעה של כ 3 מיליון ש”ח.

לצידם הצטלמה זיו איתמר (10) הבת של דן איתמר, סמנכ”ל השיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי. על סט הצילומים הודיעה ניקול כי  השכר שלה ושל ילדיה ייתרם במלואו למען בתי חולים ועמותות התומכות בילדים חולים ונזקקים. מי שהפתיע על הסט היה הבעל מיכאל צ’רנוי שהגיע לפרגן, כמו כן הגיעה גם חברתה הטובה הדוגמנית והמגישה גלית גוטמן שבתה אמה נבחרה בשנה שעברה כפרזנטורית המותג גלי! עוד הגיעה לסט לפרגן הפרסומאית ואשת העסקים ג. יפית .

על סט הצילומים, אמרה ניקול לגלית: “החלטתי להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדיי כי אני חושבת שזה מותג ישראלי ראוי וסיבה נוספת טובה לתרום את מלוא שכרנו למען ילדים. אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל”. ניקול  הוסיפה כי ילדיה חיים נורמלים לגמרי והערך שהיא משרישה להם הוא לדעת לחלוק, הבת מישל למשל מקבלת ביום הולדת המון מתנות ואת חלקן תורמת לילדים שאין להם, את סט הצילומים עצרה מישל כשהיה רעבה ודרשה מקדונלדס. ילדה היא ילדה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן