צהוב עולה: עירוני ניצחה את האדומים בדרבי האשדודי

צהוב עולה: עירוני ניצחה את האדומים בדרבי האשדודי

היידה עירוניה: בתום 90 דקות שהסתיימו בתוצאת תיקו 1:1, במסגרת משחקי הגביע, ניצחה מכבי עירוני אשדוד את הפועל אדומים בפנדלים, בתוצאה 3:2.

היו אלה שחקני הפועל אדומים  אשדוד שעלו ראשונים ליתרון בדקה ה-19 משער של בנאל אדרי. בדקה ה-76 הגיע השוויון מרגליו של דניאל אלמלח. הסוף ידוע – ידה של עירוני על העליונה לאחר קרב פנדלים מעניין.

“אשדוד שוב צהובה!!!”, נכתב בדף הייסבוק של המועדון המנצח דקות ספורות לאחר שהסתיים המשחק והאדרנלין עוד בשמיים. “הגברים הצהובים מנצחים בדרבי הגדול בפנדלים לאחר 1-1 במשך 120 דקות, תוך תצוגה אדירה של השוער רותם דהאן (3 עצירות!). אנחנו גאים בכם, וגאים בקהל הצהוב הענק שהגיע והרעיד עולמות! היידה עירוניה!”.
בתוך כך, בפתח העונה העביר יו”ר עמותת האוהדים, ברוך דגו מסר לאוהדים: “אני מאחל לנו שנעשה את העונה החדשה, מאוחדים, מחוזקים וחיוביים. לאחר שנתיים לא פשוטות בהן העמותה הוכיחה, שהגרעין חזק ואש בעיניים לא תכבה. השנה נשמנו עמוק ויחד עם חברי עמותה נוספים שנותנים את ליבם ונשמתם, בנינו קבוצה חדשה. הקבוצה אמורה לספק לנו מלחמה כל משחק, רעב להצלחה ובעיקר תאווה לכדורגל. אבל- הפאזל לא שלם בלי השחקן הכי חשוב בקבוצת אוהדים – והוא אנחנו, “הקהל”! אני פונה אליכם מליבי, היום תהיו גוש אחד, תתנו 90 דק’ של שאגות, בואו להיות בטוב וברע! אוהב אותכם ובשם כל חברי ההנהלה מצפה לראות הר געש צהוב ביציע”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: לאונאל בר שלום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן