צה”ל מחלק אמצעי לחימה להגנת ישובים נוספים בעוטף 

חלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישובים במרחב עוטף עזה מתרחבת לקראת הכנות להחזרה מדורגת של התושבים

צה״ל ומשרד הביטחון החלו בחלוקת אמצעי לחימה לכוחות הגנת היישוב (כיתות כוננות) ב-13 יישובים נוספים בעוטף עזה. השבוע יושלם ציודם מחדש של 23 יישובים.

מנכ”ל משרד הביטחון, אלוף (מיל’) אייל זמיר, יחד עם ראש מנהלת ‘אופק חדש’, אלוף (מיל’) רוני נומה ובכירים בצה”ל ובמשרד הביטחון, נפגשו עם חברי כיתות כוננות בעוטף עזה לשיח על צרכי התושבים. זאת כחלק מההכנות שמבצעת מערכת הביטחון להחזרה מדורגת של היישובים.

חלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישובים במרחב עוטף עזה מתרחבת. 12 יישובים נוספים בעוטף עזה מקבלים בימים אלה ציוד לחימה במסגרת תוכנית ״משיב הרוח״ לחיזוק כיתות הכוננות והיישובים בגבולות.
כל יישוב מקבל נשקים, אפודים קרמיים וקסדות שנרכשו ונבדקו בסטדנרטים הגבוהים ביותר. בהמשך תחולק מדרגה נוספת של הצטיידות שכוללת ציוד רפואי ולוגיסטי נוסף.

תכנית הרכש וההצטיידות מבוצעת בהובלת מנהלת ״שיקום העוטף״ באגף התכנון של צה״ל, זרוע היבשה, פיקוד העורף, הפיקודים המרחביים בצה”ל, יחד עם מנהלת ‘אופק חדש’ לגופי הביצוע במשרד הביטחון- מנהל הרכש, אגף ההנדסה והבינוי והיחידה להתיישבות.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משהב"ט | דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן