צה"ל תקף לפני זמן קצר בהובלת פיקוד הדרום, בניין רב קומות שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס במרחב העיר עזה.
מחבלי ארגון הטרור חמאס התקינו בבניין אמצעי איסוף מודיעין והציבו עמדות תצפית, לצורך מעקב אחר מיקום כוחות צה"ל במרחב ולקידום מתווי טרור נגד מדינת ישראל וכוחותינו.
טרם התקיפה, ננקטו צעדים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים ככל הניתן, לרבות אזהרת האוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפית מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.
ארגוני הטרור ברצועה מפרים באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, ועושים שימוש צבאי במוסדות אזרחיים בכסות האוכלוסייה באזור.
צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה ובנחישות כנגד ארגוני הטרור ברצועה.
◼️ חדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









