news08.net/ads.txt

צהרוני גני הילדים לא ייפתחו בנס ציונה; “המתווה כפי שהוא כרגע, אינו שוויוני”

לאחר דיונים עם אגף החינוך ובהתייעצות משותפת עם ועד ההורים של גני הילדים, הוחלט כי צהרוני גני הילדים לא יפתחו השבוע. בימים האחרונים מאות הורים ביטלו את השתתפות ילדיהם בצהרון והתוצאה: ירידה דרסטית בממוצע העירוני לצהרון, שלא מאפשר פתיחת חלק ניכר מהצהרונים.

נכון להיום חל איסור על איחוד קבוצות בין גנים לצורך השלמה לצהרון מלא. איסור זה גם לא מאפשר לעירייה לתת מענה ראוי לילדי החינוך המיוחד שעל בסיס רגיל מצטרפים לצהרוני הגנים.

מהעירייה נמסר: “אנו כרשות לא נאפשר מצב בו ניתן מענה חלקי לילדי העיר והמתווה כפי שהוא כרגע, אינו שוויוני. בשל כך, רשויות רבות טרם פתחו את צהרוני הגנים, ואנו מצטרפים לקריאתן למשרד החינוך ולמשרד הבריאות, להקל בדרישות על מנת שנוכל לפתוח צהרונים עבור הילדים ולסייע להורים בחזרתם לשגרה התעסוקתית.
אנו מקווים שקריאתנו תענה ושבשבוע הבא נוכל לפתוח את צהרוני הגנים. אנו מתנצלים על ההודעה ברגע האחרון, אך גם בשעות האחרונות ממשיכים הורים לבטל את הצהרון והתמונה משתנה בכל רגע. אנו מתחייבים לעדכנכם ולהיערך במהירות האפשרית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן