במסגרת מבצע בהובלת פיקוד הדרום, צה״ל תקף בניין רב קומות במרחב העיר עזה, שהיה בשימוש ארגון הטרור חמאס.
לפי הודעת הצבא, מחבלי חמאס הציבו בבניין אמצעי איסוף מודיעין ועמדות תצפית, במטרה לעקוב אחר מיקום כוחות צה״ל ולקדם פעולות טרור נגד המדינה.
טרם התקיפה ננקטו צעדים לצמצום פגיעה באזרחים, הכוללים אזהרת האוכלוסייה, שימוש בחימוש מדויק, תצפיות אוויריות ומידע מודיעיני נוסף.
צה״ל מדגיש, כי ארגוני הטרור ברצועת עזה מנצלים את האוכלוסייה האזרחית באופן ציני ומפרים את הדין הבינלאומי, וכי ימשיך לפעול בעוצמה ובנחישות נגד תשתיות הטרור ברצועה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









