news08.net/ads.txt

צומת הרצל/לבקוביץ’, סמוך לשוק העירוני: מפגינים הציתו אש; בצומת אושיות: אישה בהריון הותקפה

מחאת יוצאי העדה האתיופית אינה מתרכזת רק בצמתים אלא גם במרכז העיר – כך למשל הערב, בצומת הרצל/לבקוביץ, מרחק הליכה מהשוק העירוני הציתו מפגינים אש במספר מוקדים, זרקו רימוני הלם ויצרו בהלה בקרב ההמונים  – והאלימות רק גואה.

ראש העיר רחמים מלול התייחס לאירועים ואמר הערב לחדשות אפס שמונה: “למקום הגיעו כעת כוחות משטרה, כיבוי אש, שיטור ופיקוח עירוני וסיירת הביטחון על מנת להשיב את הסדר הציבורי על כנו. אנו קוראים למפגינים לכבד את החוק”.

עדכון 22:47 | רמזור עולה באש במרכז העיר. כוחות ההצלה במקום. התושבים מדווחיםף הכל מכוסה מסך עשן, קשה לראות את הדרך, פחד אלוהים”.

לפני זמן קצר התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על אישה בהריון ובעלה שהותקפו במהלך הפגנה בצומת אושיות. צוות אמבולנס של איחוד הצלה שהגיע למקום העניק לנפגעים טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם באורח קל לבית החולים קפלן ברחובות.

ממד”א נמסר דיווח כללי, כדלקמן: בעקבות הפקקים הגדולים, בשעות האחרונות נגרמים עיכובים לצוותי מד״א הנמצאים בדרכם לקריאות חירום. במוקדי 101 של מד”א ניכר עומס רב, במד״א תיגברו את יחידת האופנועים של מד״א בגוש דן בכ-50 אופנועי עזרה ראשונה נוספים. כמו כן תוגברו מערך הכוננים של מד״א ומוקדי 101 של מד״א. עד לשעה זו צוותי מד״א העניקו טיפול רפואי לכ-30 בני אדם ברחבי הארץ, בהם: מפגינים, אנשי כוחות הביטחון ואזרחים התקועים בפקקים, כולם במצב קל.

(צילום וידאו: אבי באבאי, תמונה: איחוד הצלה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן