צועדים ומתעדים: שובר על סך 500 ש”ח יוענקו בתחרות צילומים ברחובות | כל הפרטים

עיריית רחובות, באמצעות מחלקת הספורט של החברה העירונית רחובות, מציינת היום את יום ההליכה העולמי באמצעות תחרות צילומים, במטרה להכיר לתושבי העיר את מסלולי ההליכה ומתקני הספורט המצויים בעיר וכן לעודד אותם לקחת חלק בפעילות ספורטיבית המחזקת את הגוף והנפש העיר רחובות מצטרפת לפרויקט העולמי לעידוד פעילות ספורטיבית באמצעות תחרות צילומים, והפרס הראשון – שובר על סך 500 ₪ לרכישת ציוד ספורט.

לרגל יום ההליכה, עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות, מעודדות את הציבור להיעזר במסלולי ההליכה הקיימים בעיר וכן להשתמש במתקני הספורט הרבים הפזורים ברחבי העיר. כמו כן, מעודדת העיריה את תלמידי העיר, מקטן ועד גדול, להגיע ביום זה באופן רגלי לבית הספר ולא באמצעות מכונית או אופניים חשמליים ואף להפוך את הדבר להרגל בריא ככל שניתן. הליכה יחידנית או משפחתית תורמת רבות לבריאות הגוף והנפש, ולכן מומלצת מאוד.

היום (שישי) מוקמו עמדות צילום לאורך מסלול ההליכה בכביש העוקף המזרחי ובמסלול ההליכה במתחם הספורטק, והתושבים מוזמנים לתעד את עצמם במטרה לעודד אחרים לצאת להליכה. גם במהלך השבוע שלאחר מכן, עד יום ראשון, (7.11), המתעמלים מוזמנים לתעד את הפעילות במצלמתם, ולשלוח את התמונות למייל: [email protected], בכפוף לתקנון ההשתתפות. כל הפרטים בקישור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן