news08.net/ads.txt

רחובות | צועדים נגד אלימות כלפי נשים

חדשות 08 רחובות

פורום נשים רחובות ומח’ הילדים והנוער הובילו צעדה להעלאת המודעות נגד אלימות כלפי נשים תושבות ותושבי העיר מכל הגילאים והמגזרים לקחו חלק בצעדה והעבירו מסר אחד ברור: אין מקום לאלימות בחברה שלנו אירועי חודש המודעות לאלימות כלפי נשים נמשכים והמידע המלא מופיע באתר עיריית רחובות > http://bit.ly/3i5IkVA

פורום נשים של עיריית רחובות בשיתוף מחלקת הילדים והנוער, הרשות לביטחון קהילתי, הטלוויזיה הקהילתית של רחובות וארגוני הנשים: נעמת, ויצ”ו, סורופטמיסטיות, נשות הדסה, עמותת תאיר וקיבוץ המחנכים צעדו השבוע ברחבי העיר כדי לקדם מודעות נגד התופעה הנוראית של אלימות כלפי נשים. בצעדה המיוחדת השתתפו נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים ובני ובנות נוער מתנועות הנוער בעיר. הצעדה הרב דורית שיקפה את החשיבות בהתמודדות עם הנושא הזה בכל הגילאים בכל המגזרים. הצעדה הגיעה לסיומה במרכז מורשת יהדות תימן בשכונת שעריים, שם החלה הקרנה מיוחדת של הסרט המועמד לאוסקר “סינמה סבאיא”. הסרט מספר את סיפורן של קבוצת נשים, יהודיות וערביות והתמודדותן עם נושא האלימות במשפחה. בתום הצגת הסרט התקיימה שיחה עם הבמאית אורית רותם פוקס שענתה על שאלות הצופים.

במסגרת חודש המודעות לאלימות כלפי נשים נותרו עוד שני אירועים אליהם הציבור מוזמן להצטרף:

יום א’ (4.12) בין השעות 09:30-14:00 יתקיים במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, יום עיון ” התשמעו קולי?”, בו נתמקד בקול הגבריונבחן את המסלול למודעות, טיפול וגם מניעה.  ביום רביעי (7.12) בשעה 19:00 יתקיים מפגש מקוון המיועד לבנות ובני נוער בשיתוף עמותת תאיר.

ראש העיר רחמים מלול:כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. העלאת המודעות וקידום שיח בנושא יעזרו לנו למנוע את המכה הבאה ואת הרצח הבא. אני מזמין את התושבות והתושבים להשתתף באירועים שנותרו ולהילחם יחד איתנו בתופעה הקשה של אלימות כלפי נשים”.

לדברי זהר בלום, מ”מ ראש העיר: “חשיבות חינוך הדור הצעיר למודעות לנושא היא המשימה שלנו. אני מודה לעמותת תאיר על שילוב תוכניות עם פורום נשים והעירונוער. זו השנה השלישית שאנו מובילים הסברה בנושא ונותנים כלים לבני הנוער איך לא לעמוד מהצד מול הטרדה ואלימות”.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: “השנה צעדנו בשיתוף פעולה עם תנועות הנוער כדי לציין את המאבק המתמשך באלימות כנגד נשים. חשוב לציין כי מניעת אלימות מתחילה בחינוך הדור הצעיר. חינוך לדור שלא שותק כשרואה אלימות מכל סוג שהיא, פיזית, מילולית ברשתות ואלימות כלכלית”.

אביבה חלבי – יועצת רה”ע לקידום מעמד האישה: “האלימות על כל סוגיה נוכחת בחיינו. רק לפני מס’ חודשים נרצחה ברחובות יפית פוריאן ז”ל ,  וכולנו כואבים ועדים למעגלי ההשפעה הרבים של אירוע זה. כולנו צריכים להיות שותפים בהעלאת מודעות ומלחמה בכל סוגי האלימות והגזלייטיג”.

אבי יוספי, מנהל מח’ הילדים והנוער: “הצעדה שקיימנו רתמה צעירים ומבוגרים, נשים וגברים למאבק בתופעה. אנחנו מקפידים להוביל שיח פתוח וחינוך לסבלנות, סובלנות ומניעת אלימות בקרב בנות ובני הנוער בעיר”.

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן