news08.net/ads.txt

צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד תושבת מזכרת בתיה | כל הפרטים

בית משפט השלום בת”א הוציא אתמול, במעמד צד אחד, צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד תושבת מזכרת בתיה, שהטרידה את ד”ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ואת בני משפחתה, ובהם בנה הקטין.

בבקשה, שהוגשה ע”י עו”ד דקלה בללתי מפרקליטות מחוז ת”א (אזרחי), בשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, נטען כי מעשיה השיטתיים של המשיבה נועדו להטיל מורא ולהשפיע על עבודתה המקצועית של ד”ר אלרעי-פרייס, וניכר כי היא אינה בוחלת באמצעים גם כאשר מדובר בחציית גבולות מפורשת. עוד נטען, כי המשיבה לא הסתפקה במאות הפרסומים אודות ד”ר אלרעי-פרייס, ופרסמה גם על בני משפחתה. מה שהוביל להגשת הבקשה הם כ-200 פרסומים כוזבים על בנה הקטין, כאילו לא היה לו “תו ירוק” בתוקף ובהמשך כאילו לא התחסן נגד קורונה, פרסומים כוזבים שבגינם היא אף נתבעת.

המדינה הדגישה, כי הסתה אישית נגד עובד מדינה תוך שימוש בילדיו הקטינים, חשיפת פרטים מזהים ואישיים על בני משפחתו, תוך ניסיון לפגוע בתפקידו, אין כלום בינה לבין ביקורת לגיטימית כלפי עובד המדינה. הדיון במעמד שני הצדדים יתקיים ב-12 ביולי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן