news08.net/ads.txt

צו סגירה לאתר בנייה בגדרה

בהנחיית ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, משטרת ישראל והשיטור העירוני מקפידים על נהלי בטחון מחמירים באתרי הבנייה בגדרה

שומרים על הבטחון באתרי הבנייה

בגדרה – שם מקפידים על פיקוח הדוק ושמירת הנחיות הקבלנים לאבטחת אתרי הבנייה ביישוב. במסגרת הוראות משרד הבינוי והשיכון, המועצה נדרשת לאפשר עבודות באתרי בנייה ביישוב. יחד עם זאת, המועצה מקפידה על נהלי בטחון מחמירים – הקבלנים נדרשים לחתום על כתב התחייבות ולבצע פעולות הסדרה באתרי הבנייה להגברת הבטחון. במידה והקבלנים לא עומדים בהתחייבויות הבטחון, אתרי הבנייה נסגרים מיידית בצו סגירה מנהלי.

בתוך כך, מתבצעת ביקורת שוטפת יומית של משטרת ישראל  והשיטור העירוני באתרי הבנייה. קבלנים שלא עומדים בהנחיות המחמירות לאבטחת אתר הבנייה כפי שהם נדרשים מקבלים באופן מיידי צו סגירה מינהלי. אנו לא מתפשרים ונוקטים בכל האמצעים לשמירה על הבטחון בסביבת אתרי הבנייה תוך ביצוע סיורים מוגברים באזורים בהם יש אתרי בנייה.

המידע המלא לגבי הנחיות העבודות באתרי בנייה ״חרבות ברזל״ נמצאות באתר המועצה בכתובת www.gedera.muni.il

יואל גמליאל ראש המועצה: “אנו פועלים על פי החוק והנחיות משרד הבינוי והשיכון. יחד עם זאת, אנו מבצעים פיקוח הדוק ומחמיר על שמירת הבטחון באתרי הבניה הן על ידי בדיקה ובקרה יומית של הקפדה על הנהלים על ידי הקבלנים והן על ידי סיורים מוגברים של משטרת ישראל והשיטור העירוני. ננקוט בכל האמצעים לשמירה על הבטחון ביישוב. יחד ננצח”.

◼️ גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואל
יואל
5 months ago

כבר לא מאמינים לכלום
במיוחד בכול מה שקשור ביואל גמליאל

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואל
יואל
5 months ago

כבר לא מאמינים לכלום
במיוחד בכול מה שקשור ביואל גמליאל

דילוג לתוכן