צו סגירה לבר האילתי המפורסם

חקירה מהיר של משטרת מרחב אילת הובילה לצו סגירה מנהלי לבית העסק ״בר הברלין״ שפעל בניגוד לחוק רישוי עסקים

משטרת מרחב אילת פתחה בתחילת השבוע בחקירת חשד לארוע אלימות שאירע ביום שבת לפנות בוקר, בעקבותיו פנו שניים לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי יוספטל כשבגופם פצעי דקירה כתוצאה משימוש בחפץ חד.

קצין האבטחה ורישוי עסקים במשטרת מרחב אילת, רפ״ק איתי לאור, על סגירה מנהלתית, ע״י מתן צו סגירה למשך 13 ימים לבית העסק ״בר ברלין״.

להחלטה על מתן הצו, קדמו פעולות חקירה מהירות לאיתור זהות החשודים, גביית עדויות ומעצר החשודים ע״י שוטרי הסיור וחקירה של משרד האבטחה והרישוי במשטרת מרחב אילת, אשר החלו בעקבות קבלת הדיווח ממלר״ד יוספטל.

עם פתיחת החקירה, תוך כדי מלאכת איסוף הראיות, מצאו השוטרים כי בבית העסק ״בר הברלין” החל אירוע אלימות בין מספר מעורבים אשר יצאו מהעסק והמשיכו קטטה מחוצה לו ובכך סיכנו את שלומם ובטחונם של ציבור השוהים במקום.

עוד נמצא, כי הקורבנות הותקפו בתוך בית העסק ומחוצה לו, ובעל העסק או מי מטעמו, פעל בניגוד לחובתו לדווח על אשר אירע בבית העסק. בעקבות האירוע נזקקו הקורבנות לטיפול רפואי במלר״ד יוספטל.

במכלול השיקולים והנסיבות שהובאו בפניו ובליוויה המקצועי של תובעת הרישוי במחוז הדרומי, רפ״ק עו״ד דלית זילבר יופה, הורה רפ״ק איתי לאור,על סגירת בית העסק, ע״י צו סגירה מנהלי למשך 13 ימים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן