מפקד מחוז ת"א, ניצב חיים סרגרוף, חתם על צו סגירה למסעדה במרכז תל אביב, בעקבות פעילות יזומה שבוצעה במקום על ידי תחנת שר"ת- במסעדה נעצרו 2 שוהים בלתי חוקיים.
בתאריך 8.9.25, במסגרת פעילות יזומה של בלשי תחנת משטרת שר"ת , אותרו במסעדה ברחוב ריב"ל בתל אביב 2 תושבי שטחים שעסקו בעבודה ללא אישורי שהייה ועבודה בישראל. מהחקירה הראשונית עלה כי השוהים הועסקו במקום בנסיבות מחמירות.
השוטרים עיכבו לחקירה את המעסיק, שנחקרו תחת אזהרה בתחנת המשטרה.
בעקבות החקירה, פעלו חוקרי תחנת שר"ת ושוטרי הרישוי במרחב איילון לסגירת המסעדה, ומפקד מחוז ת"א חתם על צו סגירה מנהלי לפי סעיף 12ב(4) לחוק הכניסה לישראל, לתקופה של 30 ימים – החל מיום 9.9.25 ועד 8.10.25 (כולל).
◼️ חדשות תל אביב יפו בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








