צו סגירה מינהלי לאתר בניה בגדרה שהפר נהלי בטחון

במסגרת הוראות משרד הבינוי והשיכון, המועצה נדרשת לאפשר עבודות באתרי בנייה ביישוב. יחד עם זאת, ההקפדה על נהלי הבטחון איננה מתפשרת.
המועצה המקומית גדרה מחוייבת לשלום ובטחון תושביה. באמצעות משטרת ישראל והשיטור העירוני מתבצעת אכיפה בתדירות גבוהה באתרי הבניה והקפדה יתרה על נהלי הביטחון.
במסגרת הוראות משרד הבינוי והשיכון, המועצה נדרשת לאפשר עבודות באתרי בנייה ביישוב.
יחד עם זאת, המועצה מקפידה על נהלי בטחון מחמירים – הקבלנים נדרשים לחתום על כתב התחייבות ולבצע פעולות הסדרה באתרי הבנייה להגברת הבטחון.  במידה והקבלנים לא עומדים בהתחייבויות הבטחון, אתרי הבנייה נסגרים מיידית בצו סגירה מנהלי.
מתבצעת ביקורת שוטפת יומית של משטרת ישראל  והשיטור העירוני באתרי הבנייה ומתבצעים סיורים מוגברים באזורים בהם אתרי בנייה. קבלנים שלא עומדים בהנחיות המחמירות לאבטחת אתר הבנייה כפי שהם נדרשים מקבלים באופן מיידי צו סגירה מינהלי.
מעיריית גדרה נמסר: “אנו לא מתפשרים ונוקטים בכל האמצעים לשמירה על הבטחון בסביבת אתרי הבנייה תוך ביצוע סיורים מוגברים באזורים בהם יש אתרי בנייה.”
לנוחיותכם המידע המלא לגבי פעילות באתרי בנייה ״חרבות ברזל״ נמצא בקישור. לחצו כאן.
◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן