news08.net/ads.txt

מדוע הוצא צו סגירה מנהלי לעסק הזה בקריית גת?

לדברי המשטרה, העסק פעל בניגוד לחוק, תוך סיכון שלום הציבור ובטחונו. מפקד תחנת קריית גת סנ”צ ארקדי אלקינד, חתם היום על צו סגירה מנהלי בסיוע רכז הרישוי של התחנה ובלווית תובעת רישוי מרחב לכיש, לבעל עסק אשר הפעיל את עסקו תוך הפרת התנאים בחוק, וסיכון שלום הציבור ובטחונו. 

בעקבות דיווח אמו של קורבן עבירה כי בנה נדקר בפניו, פגשו שוטרים של תחנת קריית גת בקורבן, הבחינו בפצעיו ופתחו בחקירה. מתחקור ראשוני עלה, כי הקורבן בילה בעסק “הפינה של דוד”, שם החל דין ודברים בינו לבין עובד בעסק, עד אשר נראה העובד החשוד, נוטל סכין ויוצא אחר הקורבן, תוקף אותו במכות ואגרופים ודוקר אותו. בעל העסק, זומן לשימוע בהתאם להוראות החוק ובמקביל מתנהלת חקירה פלילית כנגד החשוד. במכלול השיקולים והנסיבות, בשים לב לחומרת נסיבות האירוע, כפי שמתואר, הורה מפקד תחנת קריית גת, על סגירת העסק בצו סגירה מנהלי למשך 21 ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן