news08.net/ads.txt

ציון אזולאי « הכדורגלן שעשה קאמבק ושב למכבי שעריים “מבאס לצאת רק עם נקודה”

ציון אזולאי (1)

הכדורגלן שעשה קאמבק ושב למכבי שעריים מרגיש תחושה של פספוס לאחר התיקו במשחק הבכורה של המועדון בעידן מוסא בן חיים. ומה עם האגו? אותו הוא השאיר בצד

“זוהי תחושה של פספוס, הגענו להמון מצבים, לא הצלחנו לשים את הכדור ברשת – ובסוף ספגנו”, כך הגיב ציון אזולאי, הרכש החדש של מכבי שעריים לאחר התיקו במשחק הבכורה של העונה. כזכור מכבי שעריים עם מאמנה החדש, מוסא בן חיים, רשמה תיקו ראשון, לאחר ששלטה לאורך המשחק ודווקא בדקה ה-94′ הצליחה היריבה, מכבי כפר שלם להבקיע את שער השוויון ולקבוע את תוצאת המשחק. את השער לשעריים כבש בדקה ה-47′ ליאור אבמרה מבישול של תום מדהלה. אזולאי: “מבאס לצאת רק עם נקודה אבל זה כבר מאחורינו וצריך להמשיך לעבוד קשה ביום שישי משחק מאוד קשה מחכה לנו”.

חתמת בתחילת העונה באזור ובכל זאת החלטת לפתוח את העונה במכבי שעריים, למה?

“רציתי להגיע לשעריים עוד לפני שחתמתי עם אזור אבל לא הייתה לי סבלנות. שעריים היה תמיד בית בשבילי וברגע שמוסא פנה אליי לא חשבתי פעמיים. מבחינה כספית וויתרתי על הרבה כסף בשביל לבוא לכאן, כי אין הרבה כסף בשעריים. הסגל היה כמעט סגור ובשורה התחתונה אמרתי ‘אגיע לשעריים, אעשה את העונה הטובה שלי ושנה הבאה זה כבר ייראה אחרת’. המטרה שלנו היא כמובן להגיע לפלייאוף עליון. עם השחקנים הקיימים, שילוב של צעירים עם 5-6 שחקנים שהם העוגן, אין סיבה שלא נעשה זאת, בוודאי עם הקהל של שעריים, מה גם שיש לנו מאמן מאוד טוב, שיש הרבה מה ללמוד ממנו. בפעם הקודמת עזבתי בצורה לא טובה, בגלל שנסעתי ל’מירוץ למיליון’ ואני מקווה שהקהל קיבל את זה בהבנה. מאז, השתניתי המון – גם כשחקן וגם כבנאדם. הייתי ילד חסר ביטחון והיום אני הרבה יותר ממוקד”.

ומה עם האגו? השארת אותו בחוץ?

“האגו תמיד בחוץ, הוא אף פעם לא היה חלק מהמשחק”.

מה לאחל לך?

“שתהיה לנו עונה טובה מאוד, שנשיג את המטרות ושהקהל יבוא וייהנה – זה הכי חשוב. הקהל של שעריים זה הקהל הכי טוב שיש. זה קהל שאוהב מאוד את המועדון, מחובר מאוד למועדון ואני שמח להיות חלק ממכבי שעריים בעונה הקרובה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן