news08.net/ads.txt

ציון אמיר: “עבורי עריכת דין איננה רק משלח יד: זו שליחות שאני מאמין בה בכל ליבי”

ציון אמיר העלה הערב (שני) רשומה בחשבון הפייסבוק שלו ובו ציין את הסיבות בגינן החליט להתמודד לראשות לשכת עורכי הדין.  “עבורי עריכת דין איננה רק משלח יד”, כתב, “זו שליחות שאני מאמין בה בכל ליבי; וכאשר רומסים את מה שאני מאמין בו, אני מתייצב למערכה”.

עו”ד אמיר הוסיף: “כבר תקופה ארוכה שאני מביט בנעשה בלשכה ובטני מתהפכת. המקצוע שלנו זוהם, ויותר לא ניתן להסתיר זאת. ניתן רק להשלים עם הזוהמה או לזנק פנימה ולנקות אותה. עבורי הבחירה ברורה. אני מתמודד בראש ובראשונה כדי לנקות את לשכת עורכי הדין, להחזיר לה את הערכיות שהוחלפה בציניות חסרת בושה, ולהשיב לעורכי הדין את הגאווה בגוף שאמור לייצג אותנו ולא להביך אותנו.

“ההנהגה הנוכחית של הלשכה לא יכולה להשיג את המטרות הללו. המשבר שנוצר עמוק מדי והשינוי שנדרש יסודי מדי. לא ניתן לחולל אותו באמצעות השארת המנגנון הנוכחי על כנו, והחלפת הדמות שעומדת בראשו כדי לצאת ידי חובה. לצערי, מה שהתחולל בשנים האחרונות בלשכה גרם לרוב עורכי הדין להירתע ולהתרחק ממנה, עד כדי הימנעות מהשתתפות בבחירות. אני מבין לגמרי את התחושות האלה, אבל את המציאות הזו ניתן לשנות. התנאי הוא שהפעם נגיע לקלפי ולא נניח לאחרים להכתיב לנו את המציאות”.

את הפוסט חתם בקריאה “לכל עורכות ועורכי הדין שעתיד המקצוע, כבודו ומעמדו יקרים לליבם, להגיע לקלפיות ב-18/6 ולא להיכנע לאדישות. הצטרפו אליי במסע לשינוי הכיוון בלשכה, ויחד נחזיר לכולנו את הגאווה במקצוע ובשליחות שבחרנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן