ראויה בהחלט: צילית יעקובסון מגבעת שמואל נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות

ראש העיר יוסי ברודני: “נרגש וגאה לבשר לכם שתושבת העיר, עו”ד צילית יעקבסון, יו”ר עמותת “בת מלך”, תדליק משואה ביום העצמאות כהוקרה על פעילותה רבת השנים למען הקהילה והחברה”

כבוד גדול לגבעת שמואל: תושבת העיר, צילית יעקובסון, נבחרה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי לציון יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל.

ראש העיר יוסי ברודני שיתף את הציבור בבחירתה וכתב:

“נרגש וגאה לבשר לכם שתושבת העיר, עו”ד צילית יעקבסון, יו”ר עמותת “בת מלך”, תדליק משואה ביום העצמאות כהוקרה על פעילותה רבת השנים למען הקהילה והחברה ובאופן מיוחד, על הקמה ותפעול החמ״ל של מדיסון אייד בתקופת המלחמה.

צילית יעקובסון, מייסדת ויושבת ראש ארגון בת מלך, עוסקת כבר שנים בסיוע לנשים הסובלות מהתעללות על ידי בעליהן.

עם פרוץ המלחמה הפכו צילית ובן זוגה מאיר את חברת התרופות שבבעלותם לחמ”ל סיוע לוגיסטי לחיילי צה”ל ותושבי הדרום, זאת בשעה ששני בניהם הגדולים מגויסים למילואים בצפון ובדרום. חמ”ל הסיוע של מאיר וצילית, שפעל בתיאום עם מערך הלוגיסטיקה של צה”ל, רכש והעביר לשטח ציוד חיוני בהיקף של מיליוני דולרים.

ליעקובסון כתב ברודני:

“צילית יקרה, אני מכיר אותך באופן אישי ויודע כי אין ראויה ממך. ביקרתי בחמ״ל אותו הקמת יחד עם מאיר עם פרוץ המלחמה, וראיתי במו עיני את מפעל החסד האדיר שהקמתם, מפעל שכל כולו נתינה. שמך ומעשייך הולכים לפניך. המסירות, הנתינה והלב הרחב שלך מעוררים השתאות. את אשת חיל בכל רמ”ח איברייך. לתפארת מדינת ישראל. גאים בך!”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פייסבוק צילית יעקובסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן