news08.net/ads.txt

ציפי חוטובלי בודקת באמצעות סקר ברשת החברתית: “מה נשים בישראל באמת רוצות?”

לקראת יום האישה: סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, יזמה את סקר הנשים הגדול באמצעות הרשת החברתית ובה היא פונה לכלל הנשים בישרל עם השאלה: “מה נשים בישראל באמת רוצות?”.

חוטובולי מביאה בפני הנשים ארבע אופציות למענה אפשרי על השאלה: יותר שעות עם הילדים וזמן פנאי משפחתי מדי יום, משמע לעבוד פחות שעות ביום (1) שוויון בשכר בין גברים לנשים (2), הזדמנות להיכנס לחיים הציבוריים לרבות פוליטיקה, מוניצפלי, מועצות וכיוב’ (3) ומימון מסגרות חינוך מגיל אפס כדי שנוכל לצאת לעבוד במשרה מלאה (4).

מטרת הסקר לדרג את התשובות הנפוצות בשיח הנשי ולקבל תמונת מצב עדכנית מהנשים עצמן מה הן באמת רוצות כדי לקדם את מעמדן בישראל. התוצאות הזמניות מצבעות על מגמה ברורה לפיה הנשים רוצות לעבוד פחות שעות ביום בכדי ליהנות מזמן פנאי עם המשפחה. תשובה נפוצה נוספת היא שוויון בשכר בין המינים. בסיומו של הסקר, סגנית השר תפרסם את תוצאותיו ותגבש קבוצות עבודה בכנסת לקידום הנושא.

הסקר של ציפי חוטבולי, כפי שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה
הסקר של ציפי חוטבולי, כפי שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה

לדברי חוטובלי “כאשה צעירה בתפקיד פוליטי תובעני וכאמא לשתי בנות קטנות, חשוב לי לקדם את הנושא של קידום מעמד הנשים בישראל. אני רוצה לשמוע מהנשים עצמן מה הן היו רוצות שישתנה ואני מזמינה אותן להיענות לסקר.

“הקונפליקט התמידי בין הבית והקריירה גובה מחירים בחברה הישראלית”, הוסיפה, “ואני חוקרת את הנושא איפה ישראל עומדת בהשוואה למדינות אחרות במערב ומה ניתן לשפר אצלנו. כאשר נכנסתי לכנסת לפני שמונה שנים, החוק הראשון שהעברתי היה הארכת חופשת הלידה. אני מאמינה שיש עוד דברים שאנחנוי יכולים לשפר למען חיי משפחה של הציבור בישראל”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן