צמצום הבגרויות על – ידי משרד החינוך: ״נכון לאמץ את המודל באופן קבוע״

הקבינט הציבורי לחינוך מברך על ההחלטה של משרד החינוך לצמצם את מספר בחינות הבגרות החיצוניות, כמענה למצב. הקבינט הציבורי לחינוך מאמין שיהיה נכון לאמץ את המודל הזה באופן קבוע גם בעתיד ולהעביר חלק מהותי מהבחינות והערכת התלמידים, לאחריות בתי הספר.

ההסכמה של המל”ג למודל החדש מבהירה שכשיש רצון מוצאים את הדרך. מנהיגי החינוך הוכיחו במשבר הנוכחי את יכולתם באופן מעורר הערכה ללמד מרחוק, להחזיק מסגרת לימודים וקשר אישי ולהיות בקשר טוב עם ההורים.

הקבינט הציבורי לחינוך מאמין שנכון יהיה בשנים הבאות, לבנות תוכנית חדשה ולהעביר חלק משמעותי מבחינות הבגרות וההערכה של התלמידים, לידיים של מנהיגי החינוך בשטח.

הקבינט עומל בימים אלו על הכנת טיוטה לתוכנית אסטרטגית לחינוך עבור הממשלה הבאה בשיתוף עם גורמים רבים מהשטח במטרה לוודא שהתוכנית שתוצג תיתן מענה לאתגרים וההזדמנויות שהמשבר הנוכחי מזמן למערכת החינוך בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן