news08.net/ads.txt

צעדת האביב סחפה אליה 5,000 איש; מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: “תושבי רחובות והאזור הצביעו ברגליהם – ובאו בהמוניהם”

הכל היה מושלם: מזג האוויר, הפעילויות וכמובן התכנון המדוקדק של צעדת האביב המסורתית של רחובות שהחלה באתר הפרדסנות, וסחפה חמשת אלפים צועדות וצועדים, שהגיעו כבר בשמונה בבוקר ליהנות מהפעילות החגיגית של עיריית רחובות, בהפקת החברה העירונית.

השנה, צעדת האביב הייתה בסימן תרבות, מדע וספורט ולאורך הדרך נהנו המשתתפים ממגוון פעילויות – הדרכות אינפורמטיביות במכון ויצמן בבית הנשיא, מיצג המדען המבולבל וסדנת מדע, מופע רחוב משעשע של חקיינים של שושנה דמארי ויהורם גאון, מעגל מתופפים, תחנת עפיפונים ובועות סבון, תחנת סחיטת תפוזים ועוד.

 

מסלול הצעידה ארך 6 ק”מ , בסיומו הגיעו הצועדות והצועדים להפנינג חווייתי באתר הפרדסנות שהיווה גם את נקודת הסיום. ההפנינג האטרקטיבי כלל היה ססגוני וכלל מעגל קפוארה, תחנת יצירה, תחנה ליצירת חשמל ע״י דיווש אופניים, מופע לילדים ורכבת שלקחה אותם לסיור באתר.

ראש העיר רחמים מלול שמח לגלות כי היקף המשתתפים גדל גם השנה. “שמחנו לראות אלפי משפחות צועדות בשטחים הפתוחים של העיר, נהנים מן הטבע, הנופים והפעילות שהכנו להם בדרך”, אמר מלול. “מדי שנה צעדת האביב מושכת עוד ועוד משתתפים, ואנו נמשיך במסורת המוצלחת הזו”.

“תושבי רחובות והאזור הצביעו ברגליהם, ובאו בהמוניהם. המשתתפים בנקודת הסיום סיפרו לנו שהם נהנו מאוד מהאירוע”, ציין בסיפוק מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם ומ”מ מנכ”ל החברה העירונית רחובות, איציק עובדיה הוסיף: “צעדת האביב היא אחת מהפעילויות שלנו בחול המועד פסח, המהווה הזדמנות נפלאה לבלות עם כל המשפחה בפעילות חווייתית מגבשת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן