צעירי מועדון הפטאנק של לוד כיכבו בטורניר “הנדיב הידוע”

חקני הדור הצעיר של מועדון “פ.ל.א גני אביב”, על שדרות רוטשילד בתל אביב. אפילו בעיר הגדולה, המורגלת לפעילות ללא הפסקה ולמראות יוצאי דופן

שחקני הדור הצעיר של מועדון “פ.ל.א גני אביב”, הגיעו לשדרות רוטשילד בתל אביב – אפילו בעיר הגדולה, המורגלת לפעילות ללא הפסקה ולמראות יוצאי דופן, לא יכלו העוברים ושבים, שלא לעצור ולהתפעל מהמחזה המרענן.

כאשר הם לובשים בגאווה את חולצות מועדון הפטאנק הלודאי, השחקנים הצעירים שלנו, הפגינו יכולות גבוהות לעיני תושבי הכרך הגדול. שחקנים בוגרים ממועדון פטאנק תל אביב, אשר שולבו בשלשות מעורבות, לא האמינו למראה עיניהם, לנוכח ביצועי הצעירים והצעירות המקסימים, בטורניר שנשא את השם “הנדיב הידוע”, על שם אדמונד דה רוטשילד.

ערב הטורניר, שלח יואב דרור, מנהל המועדון, העומד מאחורי הקמת “פ.ל.א גני אביב”, ומתמקד על מסרים חינוכיים, חברתיים וספורטיביים, חומר הדרכה, המספר על אגדת משפחת אנשל-רוטשילד. זאת על מנת  שהילדים יכירו את האישיות שעל שמה נקרא הטורניר. נציין שיואב הנו מדריך תיירות מוסמך, המחלק את ידיעותיו בכל הזדמנות לילדי המועדון.

יואב: “היה חשוב לי שהילדים ידעו לאן הם נוסעים ומשחקים, ומי הדמות ההיסטורית העומדת מאחורי הכינוי ‘הנדיב הידוע’, ששמו הופיע גם על גבי המדליות שהם קיבלו. יואב דרור מסר תודות לאגף הספורט, אשר שיתף פעולה והעניק מדליות מכובדות לזוכים.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן